interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΩΤΟ: "Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ"

 Στις 29 Σεπτεμβρίου 2012 διεξήχθη με επιτυχία το πρώτο δωρεάν Σεμινάριο με θέμα "Η μουσική στην προσχολική ηλικία και η διδασκαλία της στο νηπιαγωγείο", υπό την αιγίδα  του τομέα Πολιτισμού Θεσσαλονίκης. Η προσέλευση του κόσμου ήταν πραγματικά πάνω από κάθε προσδοκία, με πάνω από 300 άτομα που θέλησαν να το παρακολουθήσουν   και σας ευχαριστούμε γι' αυτό!

Το Σεμινάριο θα επαναληφθεί με τους ίδιους εισηγητές. Θα βγει σχετική ανακοίνωση με  λεπτομέρειες σχετικά με την ημερομηνία διεξαγωγής του.

Εισηγητές του σεμιναρίου ήταν οι : Νίκος Ζαφρανάς, Νίκος Θεοδωρίδης, Κατερίνα Τζαβάρα και Μάρλεν Κεφαλίδου και στόχο είχε την ευαισθητοποίηση των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας  να ασχοληθούν με τη μουσική μέσα στην τάξη και τρόπους με τους οποίους μπορούν να το επιτύχουν ακόμη κι αν δεν έχουν ασχοληθεί εκτενώς με τη μουσική.

Ευχαριστούμε τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης για τη φιλοξενία και τον κύριο Βόγδανο για όλη τη βοήθεια που μας παρείχε.


seminario1

seminario3

seminario6

 

seminario2

seminario4

seminario5

seminario7

Περισσοτερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στη σελίδα του kindykids στο facebook.

Continue Reading

ΦΥΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΦΥΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Βρισκόμαστε στην αρχή της χρονιάς. Έχουμε βάλει σε ένα ρυθμό την τάξη μας και το πρόγραμμά μας με τα παιδιά και είναι τώρα είναι ώρα να αρχίσουμε (αν θέλουμε) να δουλεύουμε πιο συστηματικά όσον αφορά την αξιολόγηση των παιδιών. Στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε (από κάθε άποψη) είναι πολύ σημαντικό να κρατήσουμε τα στάνταρ μας ψηλά όσον αφορά τη δουλειά μας και την αντιμετώπισή μας απέναντι στη λεπτομέρεια.

Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν, να κρατάμε γραπτά πληροφορίες για την πρόοδο και τη συμπεριφορά των παιδιών στην τάξη μας. Όσο πιο έμπειρες είμαστε τόσο πιο εύκολο είναι να παρατηρούμε τα παιδιά καθημερινά και να κρατάμε στο μυαλό μας τις πληροφορίες εκείνες που μας βοηθούν να έχουμε μια πιο αποκρυσταλλωμένη άποψη για το κάθε παιδί. Είναι όμως εξαιρετικά σημαντικό να τις κρατάμε και γραπτά καθώς έτσι είναι πιο εύκολο να ανατρέχουμε σε αυτές αλλά και να θυμόμαστε περιστατικά και λεπτομέρειες που μπορεί διαφορετικά να ξεχάσουμε.

Για μια σωστή και αξιοποιήσιμη αποτίμηση καλό είναι να:

  • είμαστε αντικειμενικές (ακόμη κι αν κάποιο παιδί μας προκαλεί προβλήματα ή αντίθετα το συμπαθούμε πολύ)
  • να συμπληρώνουμε τα φύλλα αξιολόγησης σε τακτά χρονικά διαστήματα που εμείς θα επιλέξουμε (ανά τρίμηνο, ανά μήνα κλπ)
  • να συμπληρώνουμε τα φύλλα αξιολόγησης όταν είμαστε ήρεμες και σε ένα περιβάλλον ήσυχο, ώστε να μπορούμε να ανακαλούμε πληροφορίες
  • να διατηρούμε ένα οργανωμένο αρχείο για κάθε παιδί που θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε λανθασμένα συμπεράσματα
  • να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή που ο γονιός θα μας ρωτήσει λεπτομέρειες σχετικά με την πρόοδο του παιδιού του

Τα συγκεκριμένα φύλλα αξιολόγησης δεν είναι για να τα βλέπουν οι γονείς ή οποιοσδήποτε άλλος. Είναι καθαρά και μόνο για τη νηπιαγωγό, για να την βοηθούν στην δουλειά της με όλη την τάξη, αλλά και με το κάθε παιδί ξεχωριστά. Επειδή, ακριβώς είναι άκρως προσωπικά καλό είναι να τα διατηρούμε σε ένα μέρος που να έχουμε πρόσβαση μόνο εμείς προς αποφυγήν των παρεξηγήσεων.

Σε περίπτωση που συνεργαζόμαστε με άλλη συνάδελφο (ολοήμερο τμήμα, ιδιωτικό σχολείο κλπ) μπορούμε να επιλέξουμε να συμπληρώνει η κάθε μια τα δικά της και να συγκρίνουμε τα αποτελέσματα ή να ορίσουμε να συναντιόμαστε και να τα συμπληρώνουμε μαζί, ώστε για κάθε παιδί να βγαίνει το αποτέλεσμα των εκτιμήσεων και των δυο νηπιαγωγών.

Χρησιμοποιώντας μια πιο οργανωμένη καταγραφή της εκτίμησης μας για κάθε παιδί θα δούμε σταδιακά πόσο διευκολύνεται η δουλειά μας και πόσο πιο λεπτομερώς μπορούμε να δουλέψουμε με το κάθε παιδί. Επίσης, θα ανακαλούμε περιστατικά που είναι φυσικό να μας διαφεύγουν καθώς δεν μπορούμε να θυμόμαστε λεπτομέρειες για το κάθε ένα από τα 20 – 25 παιδιά που έχουμε, από την αρχή της χρονιάς ως το τέλος.

Παρακάτω θα βρείτε 5 διαφορετικών ειδών («πακέτα») με φύλλα αξιολόγησης. Μπορείτε να επιλέξετε αυτό που σας ικανοποιεί περισσότερο ή αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε έναν συνδυασμό τους. Κάθε «πακέτο» φύλλων αξιολόγησης είναι ατομικό για κάθε παιδί.

Τα παρακάτω φύλλα αξιολόγησης αποτελούν το πρώτο "πακετο" μπορείτε να τα εκτυπώσετε και να τα δέσετε με συρραπτικό σαν βιβλίο. Κάθε παιδί θα εχει το δικό του. Κάθε φορά που θα κάνετε αξιολόγηση θα εκτυπώνετε καινούριο. (ανα τρίμηνο ή ανά μήνα)

Φύλλα αξιολόγησης παιδιών για το νηπιαγωγείοΦύλλα αξιολόγησης παιδιών για το νηπιαγωγείο

Φύλλα αξιολόγησης παιδιών για το νηπιαγωγείοΦύλλα αξιολόγησης παιδιών για το νηπιαγωγείο

 

 

Στο παρκάτω pdf αρχείο θα βρείτε τις καρτέλες για να τις εκτυπώσετε:

ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΩΝ 1

Τα παρακάτω φύλλα αξιολόγησης αποτελούν το δεύτερο "πακετο" μπορείτε να τα εκτυπώσετε και να τα δέσετε με συρραπτικό σαν βιβλίο. Κάθε παιδί θα εχει το δικό του. Κάθε φορά που θα κάνετε αξιολόγηση θα εκτυπώνετε καινούριο. (ανα τρίμηνο ή ανά μήνα)

Φύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείοΦύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείο

Φύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείοΦύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείο

Φύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείο

 

 

Στο παρκάτω pdf αρχείο θα βρείτε τις καρτέλες για να τις εκτυπώσετε:

 ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΩΝ 2

 

Τα παρακάτω φύλλα αξιολόγησης αποτελούν το τρίτο "πακετο" μπορείτε να τα εκτυπώσετε και να τα δέσετε με συρραπτικό σαν βιβλίο. Κάθε παιδί θα εχει το δικό του. Κάθε φορά που θα κάνετε αξιολόγηση θα εκτυπώνετε καινούριο. (ανα τρίμηνο ή ανά μήνα)

Φύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείοΦύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείο

Φύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείοΦύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείο

Φύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείο

 

 

Στο παρκάτω pdf αρχείο θα βρείτε τις καρτέλες για να τις εκτυπώσετε:

 ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΩΝ 3

 

Τα παρακάτω φύλλα αξιολόγησης αποτελούν το τέταρτο "πακετο" μπορείτε να τα εκτυπώσετε και να τα δέσετε με συρραπτικό σαν βιβλίο. Κάθε παιδί θα εχει το δικό του και εκτυπώνεται μια φορά καθώς αφορά τρίμηνη αξιολόγηση.

Φύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείοΦύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείο

Φύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείοΦύλλα αξιολόγησης των παιδιών για το νηπιαγωγείο

 



Στο παρκάτω pdf αρχείο θα βρείτε τις καρτέλες για να τις εκτυπώσετε:

ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΩΝ 4

 

Τα παρακάτω φύλλα αξιολόγησης αποτελούν το πέμπτο "πακετο" μπορείτε να τα εκτυπώσετε και να τα δέσετε με συρραπτικό σαν βιβλίο. Κάθε παιδί θα εχει το δικό του και εκτυπώνεται μια φορά καθώς αφορά τρίμηνη αξιολόγηση.

Αξιολογηση νηπιων από τη νηπιαγωγόΑξιολογηση νηπιων από τη νηπιαγωγό

Αξιολογηση νηπιων από τη νηπιαγωγόΑξιολογηση νηπιων από τη νηπιαγωγό

 

 

Στο παρκάτω pdf αρχείο θα βρείτε τις καρτέλες για να τις εκτυπώσετε:

ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΗΠΙΩΝ 5

 

 

ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Στην αρχή της χρονιάς, γενικότερα, είμαστε πιο χαλαρά από άποψης προγράμματος και δίνουμε έμφαση στο να γνωριστούμε καλύτερα με τα παιδιά και τα παιδιά μεταξύ τους. Μπορούμε λοιπόν να αφιερώσουμε κάποιο χρόνο ξεχωριστά με το κάθε παιδί για να το γνωρίσουμε καλύτερα και να μας πει περισσότερα πράγματα για τον εαυτό του. Η επικοινωνία που θα έχουμε με κάθε παιδί ξεχωριστά θα το φερει πιο κοντά μας, αλλά και στη συνέχεια μπορούμε αν θέλουμε να μοιραστούμε αυτές τις πληροφορίες στην παρεούλα για να γνωριστούμε όλοι καλύτερα μεταξύ μας.

Μπορούμε να πούμε οτι θα τους παρουμε μια συνέντευξη, όπως κάνουν στην τηλεόραση (για να είναι πιο διατεθειμένα τα παιδιά να απαντούν στις ερωτησεις μας) και φυσικά θα πρέπει να είμαστε διατεθειμένοι να απαντήσουμε στις δικές τους πιθανές ερωτήσεις για τον εαυτό μας.

Στο τέλος, αφού κάνει το παιδί το αποτύπωμα της παλάμης του στην τελευταία σελίδα, μπορούμε να "δέσουμε" σε βιβλιαράκι τα φυλλάδια και να τα προσθέσουμε στο πορτφόλιο του κάθε παιδιού.

Στην πρώτη σελίδα κολλάμε τη φωτογραφία του κάθε παιδιού και συμπληρώνουμε το νηπιαγωγείο και το σχολικό έτος:

Φυλλα για τα στοιχεία του παιδιού στο νηπιαγωγείο

Φυλλα για τα στοιχεία του παιδιού στο νηπιαγωγείοΦυλλα για τα στοιχεία του παιδιού στο νηπιαγωγείο

Continue Reading

ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Τον πρώτο καιρό με τα παιδιά στην τάξη ένα θέμα που μας δημιουργεί προβλήματα είναι η διαχείρηση του θυμού από τα ίδια τα παιδιά. Υπάρχουν συνήθως παιδιά που δεν έχουν μαθει να συνυπάρχουν με άλλα παιδιά, να συνεργάζονται και κατ' επέκταση να διαχειρίζονται το θυμό τους.

Είναι πολύ σημαντικό να βοηθήσουμε αυτά τα παιδιά από την αρχή της χρόνιάς να καταλάβουν ότι μπορούν να αντιδρούν με όμορφο τρόπο και δε χρειάζεται όταν θυμώνουν να δημιουργούν αρνητικές καταστάσεις, απέναντι στον εαυτό του και τα άλλα παιδιά. Είναι ένα θέμα που καλό είναι να το συζητάμε από την αρχή με τα παιδιά και να το επαναλαμβάνουμε καθημερινά (αν το θεωρούμε απαραίτητο στην αρχή της χρονιάς) ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από το θυμό ορισμένων παιδιών.

Τι μπορεί να ενεργοποιήσει το θυμό των παιδιών; Στην αρχή της χρονιάς που δεν έχουμε συνηθίσει ακόμη ο ένας τον άλλο σχεδόν τα παντα. Κι επειδή δεν μπορούμε να εξαλλείψουμε όλες τις αιτίες που οδηγούν στο θυμό μπορούμε να βοηθήσουμε άμεσα τα παιδιά να μάθουν να τον διαχειρίζονται χωρίς να κάνουν κακό στον εαυτό τους, στα πράγματα που έχουν γύρω τους και στα άλλα παιδιά.

Οι παρακάτω καρτέλες μπορούν να αναρτηθούν σε εμφανές σημείο στην τάξη (αφού συζητήσουμε με τα παιδιά) και να προτρέπουμε στα παιδιά να τις κοιτάνε καθε φορά που νιώθουν έντονα το θυμό.

Καρτέλες με θέμα τη διαχείρηση του θυμού για παιδιά

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap