interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ - ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΛΑΣ

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ - ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΛΑΣ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ - ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΛΑΣ

ΒΙΒΛΙΟ: ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: DANIEL HOWARTH

ΕΚΔΟΣΕΙΣ:  ΣΑΒΒΑΛΑΣ

ΣΕΙΡΑ: ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Το αρκουδάκι περιμένει να πέσει το τελευταίο φύλλο του φθινοπώρου για να κάνει μια ευχή. Θα μπορέσει άραγε να το πιάσει, ώστε να πραγματοποιηθεί η ευχή του;

Τα βιβλία της σειράς ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ, γραμμένα με συναίσθημα, όνειρο και φαντασία, στόχο έχουν να διασκεδάσουν το μικρό αναγνώστη και να τον προκαλέσουν να ανακαλύψει στις πολύχρωμες σελίδες τους, ένα κομμάτι του εαυτού του. Κάθε ιστορία γίνεται αφορμή για δράση και κουβεντούλα, γι’ αυτό στο τέλος κάθε βιβλίου παρατίθενται προτάσεις, οι οποίες βοηθούν γονείς και εκπαιδευτικούς να απογειώσουν τη φαντασία των παιδιών και να καλλιεργήσουν ποικίλες δεξιότητές τους.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Μια τρυφερή ιστορία για μικρά παιδιά, που αφορά τη φιλία. Περναει το μήνυμα πως η αληθινή φιλία δεν χρειάζεται μαγικά... είναι η ίδια κάτι μαγικό! Δε χρειάζεται να ευχόμαστε να βρούμε την αληθινή φιλία, γιατί τις περισσότερες φορές είναι δίπλα μας, αρκεί να ανοίξουμε την καρδιά και την αγκαλιά μας! Ένα βιβλίο γεμάτο γλύκα και συναίσθημα με πρωταγωνιστές τα ζωάκια του δάσους που τα μικρά παιδιά τόσο αγαπάνε! Η πλούσια εικονογράφηση ντύνει εξαιρετικά το κείμενο.

Περιέχει προτάσεις δράσεων για γονείς και εκπαιδευτικούς. 

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Με αφορμή το βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να συζητήσουμε την ιστορία του βιβλίου

Να διαλέξουμε το αγαπημένο μας μέρος της ιστορίας

Να διαλέξουμε τον αγαπημένο μας χαρακτήρα της ιστορίας

Να βρούμε πληροφορίες για τα πεφταστέρια στο διαδίκτυο

Να πούμε τι ευχή θα κάναμε εμείς αν βλέπαμε ένα αστέρι να πέφτει

Να αναζητήσουμε πληροφορίες για τα ζωάκια που αναφέρονται στο βιβλίο

Να βγούμε έξω και να βρούμε φύλλα που έχουν πέσει από τα δέντρα και να τα μαζέψουμε (αν είναι φθινόπωρο)

Να φτιάξουμε κολάζ με φύλλα δέντρων

Να βρούμε τα διάφορα σχήματα, χρώματα και μεγέθη των φύλλων των δέντρων

Να συζητήσουμε για τη φιλία

Να ζωγραφίσουμε μια ζωγραφιά και να τη χαρίσουμε στον/στην καλύτερο/η μας φίλο/φίλη

Να βρούμε εικόνες από αρκουδάκια, σκανζοχοιράκια, ποντικάκια, σκιουράκια,λαγουδάκια και να φτιάξουμε το δικό μας κολάζ

Να ζωγραφίσουμε τι πιστεύουμε ότι έκαναν οι 5 φίλοι μετά το τέλος της ιστορίας

 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Φύλλα Εργασίας για το βιβλίο "Το αστέρι της φιλίας" Εκδόσεις Σαββάλας

Φύλλα Εργασίας για το βιβλίο "Το αστέρι της φιλίας" Εκδόσεις ΣαββάλαςΦύλλα Εργασίας για το βιβλίο "Το αστέρι της φιλίας" Εκδόσεις Σαββάλας

Continue Reading

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΓΙΩΤΑ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΓΙΩΤΑ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Λίγα λόγια για μένα

Συνέντευξη με τη νηπιαγωγό Γιώτα Μαργαρώνη

 

Σε καλωσορίζουμε στο kindykids.gr! Θα θέλαμε να μάθουμε λίγα πράγματα για σένα!

Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το λειτούργημα του νηπιαγωγού;

Πάντα μου άρεσε η διδασκαλία κι από μικρή το «έπαιζα» δασκάλα με τις κούκλες μου…

Από τα τέλη της Β΄ Λυκείου είχα διαλέξει να ασχοληθώ με νήπια γιατί πάντα πίστευα και συνεχίζω να πιστεύω ότι τα καλύτερα τα μαθαίνουμε στις μικρές ηλικίες κι αργότερα δρέπουμε τους καρπούς των προσπαθειών μας. Όταν ήρθε η ώρα να επιλέξω στην Γ’ Λυκείου σχολή, στο μηχανογραφικό μου υπήρχαν μόνο 3 σχολές: η σχολή Νηπιαγωγών της Αθήνας καθότι έμενα εδώ, η σχολή Νηπιαγωγών των Χανίων καθότι είχα συγγενείς πρώτου βαθμού εκεί και η σχολή Νηπιαγωγών της Θεσσαλονίκης που την έβαλα γιατί ντράπηκα να σημειώσω μόνο 2 σχολές (γι’ αυτό μπήκε τρίτη για να μην αναγκαστώ να πάω εκεί, αν και τελικά την έπιασα). Τελικά φοίτησα με υποτροφία στα Χανιά.

Τι αγαπάς περισσότερο και τι λιγότερο στη δουλειά μας;

Πιο πολύ αγαπώ το αθώο και πραγματικό δέσιμο των παιδιών με εμάς που τα έχουμε όλη μέρα στην τάξη και να παρακολουθώ τα μικρά και μεγάλα κατορθώματα που κάνουν καθημερινά νιώθοντας πως έχω βάλει κι εγώ ένα λιθαράκι σε αυτές τις επιτυχίες τους! Πραγματικά εκπληκτικό….

Θα έλεγα πως με ενοχλεί ότι δεν υπάρχει ακόμη αναγνώριση και αποδοχή από όλους τους γονείς, δεν δείχνουν όλοι κατανόηση για το μεγάλο έργο που επιτελούμε και η καχυποψία με την οποία μερικές φορές αντιμετωπίζουν όσες παρεμβάσεις τους ζητάμε να γίνουν προς όφελος της εξέλιξης των παιδιών τους. Από την πείρα μου ως εκπαιδευτικός θα έλεγα ότι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης αυτών των μελανών σημείων είναι η δημιουργία ισχυρής, ισότιμης και ουσιαστικής σχέσης με τους γονείς των μαθητών μας από την έναρξη κιόλας της σχολικής χρονιάς.

Πως ονομάζεται το blog σου και πόσο καιρό το έχεις;

Το blog μου λέγεται

http://blogs.sch.gr/margaron/

και το δημιούργησα τη σχολική χρονιά 2010-11 καθώς επιμορφωνόμουν στο β-επίπεδο στους η/υ.

Γιατί αποφάσισες να φτιάξεις το δικό σου blog;

Η αρχή έγινε λόγω της επιμόρφωσης (ήταν προϋπόθεση η δημιουργία του και η χρήση του στην τάξη), αλλά όσο το δούλευα τόσο μου άρεσε η ιδέα της άμεσης επικοινωνίας που προσφέρει η νέα τεχνολογίακαι με γονείς αλλά και με την υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα. Επίσης αποτελεί ένα ιδιαίτερο αρχείο από όσα γίνονται στην τάξη που είναι εύκολο στη χρήση, πάντα διαθέσιμο σε πολύ κόσμο και κυρίως δεν καταλαμβάνει χώρο στο σπίτι!!!!!!!!!!!!!!!!

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάζεις τη δουλειά στο σχολείο και τη διατήρηση ενός προσωπικού blog που θέλει συνεχή ενημέρωση και επιπλέον δουλειά καθημερινά;

Στην αρχή σε πιάνει μια τρέλα να τα προλάβεις όλα, αργότερα επιλέγεις να αναρτάς τις περισσότερο σημαντικές δράσεις, όπως π.χ. τα καινοτόμα προγράμματα της ομάδας και μειώνεις τις απλές καθημερινές αναρτήσεις. Άλλωστε σιγά σιγά μαζεύεται πολύ υλικό.

Τι έχεις κερδίσει από την αλληλεπίδραση με άλλες συναδέρφους μέσα από το διαδίκτυο;

Continue Reading

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΚΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΚΑΝΟΠΟΥΛΟΥ - 5.0 out of 5 based on 2 votes

Αφορμή για να γνωριστούμε από  κοντά ήταν μια συνάντηση του Παιδικού Πλανήτη! Μια γλυκιά παρουσία, μια ήρεμη δύναμη, που σε κερδίζει με το χαμόγελο και τον επαγγελματισμό της! Η αγάπη της για τα παιδιά εμφανής, τόσο όταν συζητά κάποιος μαζί της όσο και στο αξιόλογο έργο της! 

Ας γνωριστούμε!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΚΑΝΟΠΟΥΛΟΥΟνομάζομαι Μαρία Πετκανοπούλου  και γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1960.
Μεγάλωσα με πολλή αγάπη, πολύ παιχνίδι και ένα πάθος για τα βιβλία, που ποτέ  δεν είχα αρκετά. Μεγαλώνοντας (αν έγινε αυτό) κατάλαβα ότι η αγάπη δεν τελειώνει, τα βιβλία δεν θα τα χορτάσω ποτέ και τα παιχνίδια θα κάνουν τη ζωή μου ένα όμορφο παιχνίδι.
Η  αίγλη του να συναντάς καθημερινά παιδιά στη δουλειά σου και  η πρόκληση της ευθύνης απέναντι στο αύριο του κόσμου που περνάει από τα χέρια μας σήμερα ήταν  το κίνητρο από τα δύο πτυχία  μου, το ένα  του Πανεπιστημίου Μακεδονίας-Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων  και το άλλο του τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης να διαλέξω το δεύτερο.
Νηπιαγωγός στο 4ο Νηπιαγωγείο Συκεών με 26 χρόνια στην τάξη.
Συγγραφέας των  βιβλίων: « Ο μικρός ζωγράφος των βράχων» εκδόσεις  Καλειδοσκόπιο, με εικονογράφηση της κόρης  μου  Άννας Καρνή, βραβευμένο από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου με το βραβείο Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου σε πρωτοεμφανιζόμενο συγγραφέα, τον Απρίλιο του 2011και του βιβλίου «Παίζουμε; 99+ 1 Αυτοσχέδια επιτραπέζια παιχνίδια» από τις εκδόσεις  Καλειδοσκόπιο, μια καινοτόμα πρόταση για τα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα και τα οικογενειακά δρώμενα όπου όλα μαθήματα και όλες οι στιγμές που ζούμε μπορούν να γίνουν επιτραπέζιο παιχνίδι.
Είμαι εισηγήτρια σε σεμινάρια για την φιλαναγνωσία και την προώθηση της ανάγνωσης, σε  σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και γονείς με θέμα  την  « Ένταξη των επιτραπέζιων παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία» και « Οικογενειακό ραντεβού γύρω από ένα επιτραπέζιο παιχνίδι» «Λογοτεχνία και επιτραπέζια παιχνίδια» και σε εργαστήρια για παιδιά, όπου σχεδιάζουν και φτιάχνουν τα δικά τους επιτραπέζια παιχνίδια με ανακυκλώσιμα υλικά ή εργαστήρια από κοινού γονιών και παιδιών για τη δημιουργία επιτραπέζιων παιχνιδιών μετά την ανάγνωση ενός λογοτεχνικού βιβλίου.
Τα πτυχία  των Αγγλικών, των Γαλλικών  και των Ιταλικών  έμειναν στα βασικά Lower, Certificate και  Diploma, αλλά είναι αρκετά για να απολαμβάνω τα παιδικά παραμύθια στις γλώσσες αυτές όταν ταξιδεύω.
Το πάθος μου είναι η αρχαιολογία και τα ταξίδια, οργανώνω μόνη μου ταξίδια και ταξιδεύω  εκεί όπου υπάρχουν ίχνη της Ελληνικής Ιστορίας και των πρώτων ανθρώπων.
Είμαι παντρεμένη με το γιατρό Νικόλαο Καρνή και έχω δυο παιδιά τον Απόστολο 26 χρονών, Πολιτικό Μηχανικό του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης και την Άννα, 24 ετών,  που  είναι νηπιαγωγός και εικονογράφος.

Κυρία Πετκανοπούλου καλωσορίσατε στο KindyKids.gr! Αλήθεια, πως ήρθε η συγγραφή παιδικών βιβλίων στη ζωή σας;
Αποδέχομαι το καλωσόρισμα σας με ένα ευχαριστώ για τη πρόταση και την τιμή για μένα, αυτής της συνέντευξης. Το βιβλίο μου « Ο μικρός ζωγράφος των βράχων» μπήκε στη ζωή μου το 2005 όταν δούλευα ένα σχέδιο εργασίας για το χρώμα και έψαχνα ένα παραμύθι για το πώς οι άνθρωποι έβαλαν το χρώμα στη ζωή τους. Ζήτησα από μια καθηγήτρια εικαστικών και αυτή μου είπε ‘’Δεν έχω βρει κάτι ανάλογο, αλλά γράψε εσύ ένα. Αυτό το «γράψε» είχε μέσα μου τη δύναμη της αυτοεκπληρούμενης προφητείας και αμέσως άρχισα να σκέφτομαι το παραμύθι που εγώ θα έγραφα.

Πως προέκυψε ο Μικρός Ζωγράφος των Βράχων; Το θέμα του είναι πραγματικά πρωτότυπο!
Η ιδέα στο μυαλό μου ήρθε ακριβώς έτσι, «πώς ένιωσε ένα παιδάκι της εποχής των σπηλαίων όταν βγήκε στη φύση μετά το κλείσιμο του χειμώνα και το σκοτάδι και την εντύπωση που του έκαναν τα χρώματα της φύσης», άρχισα να   γράφω το παραμύθι,  δίνοντας το όνομα ΠΟΚ από την πρώτη στιγμή, θεωρώντας ότι τα ονόματα των πρωτόγονων ήταν απλοί ήχοι Από τη στιγμή που μια μυθοπλαστική ιστορία δημιουργείται και στήνονται οι ρόλοι, οι ήρωες, θυμίζουν απείθαρχα παιδιά και δεν σε υπακούουν κάνοντας του κεφαλιού τους. Σε κατευθύνουν και δεν τους κατευθύνεις, σου υπαγορεύουν και δεν τους υπαγορεύεις, παίζουν μαζί σου και κάνουν πάντα αυτό που θέλουν. Έτσι και ο ΠΟΚ με οδήγησε   μόνος του προς τις βραχογραφίες….

Πόσο εύκολο / δύσκολο είναι να γράψει κάποιος ένα παιδικό βιβλίο;
Το να γράψεις ένα παιδικό βιβλίο μπορεί να είναι το πιο εύκολο ή το πιο δύσκολο πράγμα του κόσμου, ανάλογα με τη μαστοριά που διαθέτει ο συγγραφέας, με τη δική του ευκολία ή δυσκολία να παίξει με τις λέξεις, να τις συνταιριάξει με τέτοιο τρόπο, που  να μπορούν να μεταπλάθουν την πραγματικότητα, να της δίνουν αισθητική αξία, ώστε να δημιουργεί συγκίνηση στον αναγνώστη και να τον παίρνει μαζί της.  

Πως μπορεί να χρησιμοποιήσει μια νηπιαγωγός στην τάξη της το βιβλίο σας;
«Ο μικρός ζωγράφος των βράχων» από τις εκδόσεις Καλειδοσκόπιο  είναι ένα παραμύθι που διαβάζοντας το, κάνεις ένα ταξίδι πολύ πίσω στο χρόνο, γιατί το μυθοπλαστικό του παρόν τοποθετείται χρονικά στην Ανώτερη Παλαιολιθική περίοδο ανάμεσα στο 35.000π. χ. και στο 10.000π.χ.  στην εποχή των ανθρώπων των σπηλαίων, εκεί που έζησαν οι μακρινοί γεννήτορες μας μέσα στα κρύα και σκοτεινά βάθη μιας σπηλιάς και με  την ανεπανάληπτη τέχνη των βραχογραφιών, όχι  μόνο μας άφησαν τα αποτυπώματα  της ύπαρξης τους,  αλλά μας έδειξαν ότι η Τέχνη είναι τόσο παλιά, όσο και ο άνθρωπος.  Η νηπιαγωγός  μπορεί να υποστηρίξει από την πλευρά της λογοτεχνίας θέματα όπως ζωγραφική, βραχογραφίες, κατοικία, ενδυμασία, διατροφή, συναισθήματα ή να σχεδιάσει  μια διαθεματική προσέγγιση με βάση το παραμύθι.                                                     

Εικονογράφος στο βιβλίο σας είναι η κόρη σας. Αλήθεια τι πρόσφερε αυτή η συνεργασία στη σχέση σας;
Η Άννα δήλωσε την επιθυμία της να  ζωγραφίσει το παραμύθι ενώ γραφόταν το 2005 και ήταν μόλις 15 χρονών. Τελικά  η κοινή μας επιθυμία εκπληρώθηκε όταν άρχισε η  εικονογράφηση   το  Φεβρουάριο του 2009 που μας έφερε σε μια πρωτόγνωρη διάσταση σχέσης. Χωρίς τα όρια μιας  τυπικής συνεργασίας δυο ξένων ανθρώπων, κάθε διαφωνία, καθυστέρηση, έμπνευση και εκτέλεση μας οδηγούσε από την έντονη διαφωνία στην απόλυτη ταύτιση και ευτυχία σε ένα υπέροχο ταξίδι γνωριμίας και αλληλοκατανόησης.

Έχει αλλάξει η σχέση σας με τα βιβλία αφότου γράψατε τα δικά σας; Και αν ναι με ποιο τρόπο;

Continue Reading

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ - CATHERINE & LAURENCE ANCHOLT - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ - CATHERINE & LAURENCE ANCHOLT - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ - CATHERINE&LAURENCE ANCHOLT - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΙΒΛΙΟ: ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: CATHERINE&LAURENCE ANCHOLT

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΣΑΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ:  ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Θέλω έναν φίλο, ποιον να διαλέξω; Μ' αυτό το βιβλίο θα κάνεις τον γύρο του κόσμου! Θα γνωρίσεις παιδιά από διαφορετικά μέρη και θα ζήσεις για λίγο μαζί τους. Είναι ένα ΜΕΓΑΛΟ βιβλίο με λαμπερές εικόνες κι ένα ΜΕΓΑΛΟ διαπολιτισμικό μήνυμα, κατανοητό ακόμα κι από πολύ μικρά παιδιά! Ζούμε όλοι στον ίδιο πλανήτη. Είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ!

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ:

Ένα βιβλίο που απευθύνεται στα μικρά παιδιά και μπορεί να αξιοποιηθεί σε διαπολιτισμικές δραστηριότητες. Με πλούσια εικονογράφηση και μικρό κείμενο βοηθάει τα μικρά παιδιά να συλλέξουν πληροφορίες για παιδιά από άλλες χώρες του κόσμου και μπορεί να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό και το γονιό να περάσουν μηνύματα αδερφοσύνης και φιλίας. Μια αφορμή για πολλές δραστηριότητες, παιχνίδια και μηνύματα.

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Με αφορμή το βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να συλλέξουμε πληροφορίες από το διαδίκτυο για τη ζωή των παιδιών από διάφορες χώρες του κόσμου

Να βρούμε στο χάρτη που βρίσκονται οι χώρες που αναφέρονται στο βιβλίο

Να βρούμε εικόνες από τις χώρες που αναφέρονται στο βιβλίο

Να βρούμε παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά σε άλλες χώρες και να τα παίξουμε κι εμείς

Να διαλέξουμε τον αγαπημένο μας φίλο από τα παιδιά που αναφέρονται στο βιβλίο

Να φτιάξουμε μια γωνιά στην τάξη μας με κατασκευές, πληροφορίες και εικόνες που θα συλλέξουμε για τα παιδιά του κόσμου

Να αποτελέσει το βιβλίο αφορμή για να γνωρίσουμε τις ηπείρους και τους ανθρώπους τους

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap