interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - 5.0 out of 5 based on 2 votes

10 φύλλα εργασίας με θέμα το Φθινόπωρο για το νηπιαγωγείο. Αφορούν γλωσσικές έννοιες, αριθμούς και μελέτη περιβάλλοντος και μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε συνοδευτικά στις δραστηριότητές μας.

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Continue Reading

ΤΟ ΣΠΑΤΑΛΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ-ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΚΑΔΑΚΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΤΟ ΣΠΑΤΑΛΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ-ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΚΑΔΑΚΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

ΤΟ ΣΠΑΤΑΛΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ-ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΚΑΔΑΚΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

 

ΒΙΒΛΙΟ: ΤΟ ΣΠΑΤΑΛΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΚΑΔΑΚΗ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ:  ΜΙΝΩΑΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

 ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

To Σπάταλο Τερατάκι είναι τόσο σπάταλο που ούτε ένα τερατονόμισμα από το καθημερινό του χαρτζιλίκι δεν μπορεί να κρατήσει στο χέρι του. Τα ξοδεύει όλα… μα όλα!!! Πώς όμως θα αγοράσει το κατακόκκινο ποδήλατο που του έχει κλέψει την καρδιά;
Ένα διασκεδαστικό βιβλίο για την αξία της αποταμίευσης, για το πόσο σημαντικό είναι να έχουμε στόχους και όνειρα και να μαθαίνουμε από τα λάθη μας!

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Ένα βιβλίο για την αξία της συνετής διαχείρησης των χρημάτων και την αποταμίευση. Μέσα από την ιστορία της η συγγραφέας προτρέπει τα παιδιά να σκεφτούν το πόσο σημαντικό είναι να βάζουμε στόχους και να προσπαθούμε να τους πραγματοποιήσουμε. Το σπάταλο τερατάκι θέλει πολύ να αγοράσει ένα ποδήλατο, αλλά κάθε μέρα αποκρύνεται όλο και περισσότερο από το στόχο του, καθως δεν μπορεί να κρατήσει ούτε ένα τερατονόμισμα στην άκρη... Η τύχη θα δώσει τη λύση στο τερατάκι, θα το βοηθήσει να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και θα του διδάξει τη χαρα του να θυσιαζεις κάτι πρόσκαιρο για να νιώσεις την ικανοποίηση της πραγματοποίησης ενός σημαντικού στόχου.

Η εικονογράφηση είναι πολύ ζωντανή και κάνει την αναγνωση της ιστορίας ακόμη πιο ευχάριστη!

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Με αφορμή το βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να μιλήσουμε για την αξία των χρημάτων

Να συζητήσουμε για την αποταμίευση

Να ζωγραφίσει το κάθε παιδί ένα αντικείμενο που ονειρεύεται να αποκτήσει

Να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο σημειο της ιστορίας

Να κάνουμε ένα κολάζ με όλα τα παιχνίδια που ονειρευόμαστε να αποκτήσουμε

Continue Reading

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΝΤΟ - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΝΤΟ - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΝΤΟ - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

 

ΒΙΒΛΙΟ: Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΝΤΟ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΧΩΡΑΪΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΜΙΝΩΑΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

“Ακόμα και στα πιο τολμηρά όνειρά μου δεν είχα φανταστεί πως θα ερχόταν η ευλογημένη στιγμή για μια τέτοια δικαίωση σε μια τόσο προσωπική μου ιστορία.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες μου και όσες ευχές χρειάζονται για να φτάσει το παραμύθι μου στις ευαίσθητες παιδικές ψυχές.”
Μίμης Πλέσσας

Ο μικρός Μίμης μέσα από την ιστορία του Βασιλιά Ντο μαθαίνει για τις νότες και τον μαγικό κόσμο της μουσικής!

 

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Ένα όμορφο παραμύθι που μας μεταφέρει στο βασίλειο του βασιλιά Ντο και μας εισάγει στο μαγικό κόσμο της μουσικής! Πως έγιναν άραγε οι νότες; Τι ιστορία κρύβεται πίσω από τα ονόματα Ντο Ρε Μι Φα Σολ Λα Σι; Ο μεγάλος μουσικοσυνθέτης Μίμης Πλέσσας μέσα από την ιστορία του θείου του μεταφέρει τα παιδιά στον κόσμο της μουσικής.

Η έκδοση συνοδεύεται από CD που περιλαμβάνει την αφήγηση του παραμυθιού από τη Λουκίλα Καρρέρ και τον ίδιο το Μίμη Πλέσσα στον ρόλο του βασιλιά Ντο. Περιέχει επίσης, πρωτότυπες μουσικές συνθέσεις του Μίμη Πλέσσα και δύο τραγούδια, που ερμηνεύουν η Φιντέ Κοκσάλ, ο Σπύρος Κλείσσας και η Μαρίτα Κωντανταροπούλου.

Η εικονογράφηση συνοδεύει το κείμενο με τον πιο όμορφο τρόπο.

 ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Με αφορμή το βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να χρησιμοποιήσουμε το βιβλίο ως αφορμή για να ξεκινήσουμε να μαθαίνουμε τις νότες

Να χρησιμοποιήσουμε το βιβλίο για να τραβήξουμε το ενδιαφέρον των παιδιών για τη μουσική

Να χρησιμοποιήσουμε το βιβλίο επιπρόσθετα σε Σχέδιο Εργασίας ή Διαθεματική Προσέγγιση που τρέχουμε για τη μουσική

Να μάθουμε για τη ζωή και το έργο του Μίμη Πλέσσα, ενός από τους σημαντικούς Έλληνες μουσικοσυνθέτες

Να μαθουμε τα είδη της μουσικής

Να φτιάξουμε τη δική μας ιστορία για τις νότες

Να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας μέρος της ιστορίας

Continue Reading

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ - 5.0 out of 5 based on 2 votes

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥΤο παιχνίδι είναι ένα σημαντικό στοιχείο της ύπαρξης του παιδιού, από τους πρώτους κιόλας μήνες. Είναι το μέσο για να ανακαλύψει και να μάθει το περιβάλλον του. Επίσης, του δίνει χαρά και ικανοποίηση, γιατί είναι κάτι με το οποίο αποφάσισε να ασχοληθεί κυρίως επειδή το θέλησε και όχι επειδή του το επέβαλαν. Συνεπώς το παιχνίδι είναι κάτι που τα μωρά - και οι μεγάλοι - το κάνουν επειδή τους αρέσει.
Μια από τις πληρέστερες θεωρίες για το παιχνίδι, προέρχεται από τον Ζαν Πιαζέ, ο οποίος πίστευε ότι το παιχνίδισυνείσφερε στη διαδικασίασχηματισμού της νοημοσύνης. Τόνισε ότι για τα μωρά – από νεογέννητα μέχρι και δυο ετών – που χρησιμοποιούν τις αισθήσεις τους για να εξερευνούν τον κόσμο, το παιχνίδι προσλάμβανε τη μορφή της επανάληψης των ίδιων εξερευνήσεων – αγγίζουν, γεύονται, μυρίζουν, κοιτάζουν και ακούνε μέχρι που να κυριαρχήσουν απόλυτα σε κάθε καινούριο υλικό ˙ έπειτα, από τη στιγμή που ελέγχουν το αντικείμενο ή την εμπειρία, παρακινούνται ν’ ασχοληθούν, να παίξουν περισσότερο μαζί του, εξαιτίας της ικανοποίησης που τους προσφέρει η αίσθηση της κυριαρχίας.  
Ο Πιαζέ πίστευε πως τα παιχνίδια φαντασίας, με τα οποία ασχολούνται παιδιά ηλικίας δώδεκα έως δεκαπέντε μηνών, δεν διαφέρουν από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι, παρά μονάχα στο σημείο ότι τα παιδιά δεν χρησιμοποιούν τα παιχνίδια για να ανακαλύψουν ή να κατακτήσουν μια νέα γνώση αλλά για να ασχοληθούν με κάτι που ήδη γνωρίζουν. Π.χ. δεν μαθαίνουν να τρώνε με το κουτάλι αλλά προσποιούνται ότι τρώνε κρατώντας ένα κουτάλι και το βουτάνε σε ένα άδειο μπολ, έτσι εξασκούν μια ήδη κατεκτημένη δεξιότητα απολαμβάνοντας ικανοποίηση από την αίσθηση της κυριαρχίας και της γνώσης.
Το όνομα του Πιαζέ συνδέθηκε στενά με τα κομμάτια της μάθησης  κατά το παιχνίδι αφού και ο ίδιος τόνισε τη σημαντικότητα της μάθηση και του παιχνιδιού.  
Η μάθηση που έρχεται μέσα από το παιχνίδι είναι πολύ σημαντική και καθοριστική άλλωστε δεν είναι τυχαίο που μερικοί ειδικοί αναφέρουν το παιχνίδι σαν το «επάγγελμα» του παιδιού. Εγώ, προσωπικά, πιστεύω ότι μερικές φορές δεν πρέπει να χάνουμε το νόημα του παιχνιδιού και δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε μόνο στον σκοπό του παιχνιδιού και τι κερδίζει από αυτό ένα παιδί. Αλλά, να εστιάζουμε την προσοχή μας στην χαρά και την ικανοποίηση που παίρνει το παιδί μέσα από το παιχνίδι.

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ


Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥΗ οργάνωση του παιχνιδιού που γίνεται κυρίως από τους γονείς είναι ένας επίσης, πολύ σημαντικός παράγοντας που θα βοηθήσει τα παιδιά να παίξουν άρα και να αναπτυχτούν σωστά. Ακόμα και ένας υποτυπώδης σχεδιασμός, μια ελάχιστη οργάνωση, μπορεί να βοηθήσει αφάνταστα το παιχνίδι του παιδιού, γλιτώνοντας ταυτόχρονα τους γονείς από χρόνο και προσπάθειες.
Είναι απαραίτητο να υπάρχει ένας ξεκάθαρος χώρος οπού το παιδί θα μπορεί να παίζει εκεί. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το παιδί θα πρέπει να είναι κλεισμένο στο δωμάτιο του και ότι δεν θα μπορεί να βγαίνει εάν δεν ολοκληρώσει το παιχνίδι του.Το παιδί πρέπει να γνωρίζει ότι εκεί μπορεί να κινηθεί και να απλωθεί όσο θέλει, αλλά δεν μπορεί να σκορπίσει τα παιχνίδια του στο υπόλοιπο σπίτι.
Εξίσου χρήσιμο είναι ένα καλοσχεδιασμένο αποθηκευτικό σύστημα για τα διάφορα παιχνίδια και ακόμα καλύτερα εάν βρίσκεται και στον ίδιο χώρο οπού έχουμε αποφασίσει ότι παιδί θα παίζει.
Σημαντική διαδικασία για την οργάνωση του παιχνιδιού είναι το μάζεμα και η τακτοποίηση των παιχνιδιών. Το μάζεμα μπορεί  να γίνει και αυτό με έναν διασκεδαστικό τρόπο. Όπως ένας αγώνας του ποιος θα καταφέρει να μαζέψει πιο γρήγορα. ( ανάμεσα στα αδέλφια ή μεταξύ μας) ή μαζεύω σαν να παίζω μπάσκετ. Κρατάτε εσείς το κουτί και το παιδί πρέπει να καταφέρει να βάλει «καλάθι» όλα του τα παιχνίδια.

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap