book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ ΜΕ ΤΑ 7 ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ.

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΦΤΑ ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ Παιδική θεατρική παράσταση της Σάσας Καραγιαννίδου – ΠένναΈνα χριστουγεννιάτικο θεατρικό έργο που έγραψε και μας προτείνει η νηπιαγωγός Σάσα Καραγιαννίδου Πέννα.

Ο τίτλος του: "Τα Χριστούγεννα του λύκου με τα 7 κατσικάκια" .

Μια χριστούγεννιάτικη ιστορία βασισμένη στο κλασσικό παραμύθι με τα 7 κατσικάκια ευφάνταστη και πρωτότυπη, μια καλή ευκαιρία για να παρουσιάσετε μια διαφορετική γιορτή στο νηπιαγωγείο! Οι χαρακτήρες του έργου είναι αρκετοί για να καλύψετε ολόκληρη την τάξη και η πλοκή ενδιαφέρουσα με επίκεντρο την αγάπη και τη ζεστασιά των Χριστουγέννων!

 

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΦΤΑ ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ
Παιδική θεατρική παράσταση της Σάσας Καραγιαννίδου – Πέννα

 

ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ
Με μουσική υπόκρουση εμφανίζεται η μαμά κατσίκα.

"Πω, πω, δουλειές που έχω!
Δουλειές ένα σωρό.
Έρχονται Χριστούγεννα,
πρέπει να ετοιμαστώ.

Να φτιάξω κουραμπιέδες,
που αρέσουν στα μικρά,
μα και μελομακάρονα
και δίπλες και γλυκά.

Πρέπει να βγω για ψώνια,
να πάω στην αγορά,
τα υλικά να πάρω,
για όλα τα γλυκά."

Με τη μουσική από τα τρίγωνα κάλαντα μπαίνουν τα κατσικάκια, περικυκλώνουν τη μαμά, πιάνονται , χορεύουν.

Κατσικάκια:
Μαμά, μανούλα, τι χαρά!
Έρχονται οι γιορτές.
Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά,
θα πούμε τα κάλαντα, θα φάμε γλυκά.

Continue Reading

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Οι δραστηριότητες που θα ακολουθήσουν θα  προσφέρουν στα παιδιά πολλές και ποικίλες εμπειρίες. Όμως μία μόνο δραστηριότητα δεν είναι αρκετή προκειμένου να μάθουν τα παιδιά π.χ. να βρίσκουν λέξεις που να αρχίζουν όπως το όνομά τους, αλλά πολλές, καθώς και αξιοποίηση των ευκαιριών που προκύπτουν από τα διάφορα μαθησιακά πλαίσια. Για να υπάρξει μάθηση ο εγκέφαλος πρέπει να είναι σε θέση να κάνει συσχετισμούς και συνδέσεις. Για να δημιουργήσει συνδέσεις ο εγκέφαλος χρειάζεται εμπειρίες και μάλιστα πολλές από την ίδια «κατάσταση» ή « έννοια» καθώς και δυνατότητα για εξάσκηση. Δεν είναι εύκολο να κατανοήσουν τα παιδιά το γεγονός ότι οι συλλαβές κάνουν λέξεις και οι λέξεις προτάσεις. Ή ότι η πρόταση για να έχει νόημα πρέπει οι λέξεις να είναι στη σωστή σειρά. Με καθημερινή όμως εμπλοκή σε οργανωμένες με παιγνιώδη μορφή δραστηριότητες, τα παιδιά αρχίζουν να κατανοούν τη διαδικασία.
Έτσι με σεβασμό πάντα στην ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού και ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στο χώρο της εκπαίδευσης των μικρών παιδιών, οι δραστηριότητες που ακολουθούν θα βοηθήσουν τον/την νηπιαγωγό στο έργο του/της. Σε ένα έργο που έχει να κάνει με την εισαγωγή των παιδιών στον όμορφο κόσμο της γραφής και της ανάγνωσης.
Οι δραστηριότητες ίσως χρειαστεί να αλλάξουν από εσάς, να εμπλουτιστούν, ή να απλοποιηθούν, ώστε να μπορέσουν να καλύψουν τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες όλων των παιδιών. Ακόμα μπορεί να προκύψουν και άλλες πάρα πολλές, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των παιδιών και τη δική σας ανεξάντλητη διάθεση για καινούριες εμπειρίες.

 

ΜΕΣΑ ΜΠΑΙΝΩ ΕΞΩ ΒΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΩ

Δημιουργικές δραστηριότητες γραπτού και προφορικού λόγου για παιδιά στο νηπιαγωγείοΜία δραστηριότητα των πρώτων ημερών στο Νηπιαγωγείο, με σκοπό να μάθουν τα παιδιά να αναγνωρίζουν το όνομά τους.

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

Έχουμε ένα τούνελ, από τα ψυχοκινητικά μας όργανα. Ένα – ένα τα παιδιά, πρέπει να μπούνε στο τούνελ, να βγούνε και να κατευθυνθούνε στο σωρό από τις καρτέλες με τα ονόματά τους. Να εντοπίσουν τη δική τους και αφού την πάρουν να γυρίσουν με τον ίδιο τρόπο στην παρεούλα. Θα γίνει η επαλήθευση και το παιχνίδι, αν θέλουν τα παιδιά θα συνεχιστεί, μέχρι να μπορούν όλα να εντοπίζουν με ευκολία το όνομά τους.
Παραλλαγή:  Έχοντας σαν στόχο να μπορούν τα παιδιά να αναγνωρίζουν το όνομά τους, από αυτό των φίλων τους, καθώς βλέπουν τις καρτέλες με τα ονόματά τους, μπορούμε να κάνουμε και το εξής:  Βάζουμε τις καρτέλες των ονομάτων σκόρπιες στο πάτωμα στο κέντρο της παρεούλας, όπου είμαστε καθισμένοι με τα παιδιά.
Ξεκινάμε να λέμε το γνωστό και αγαπημένο τραγούδι, « χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ», όμως συμπληρώνουμε ως εξής:

« Χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ{ δις}

Μιας και είμαι εγώ παιδί, ξέρω πάντα να γελώ

και το όνομά μου θα βρω στο λεπτό.»

Και τότε ένα – ένα παιδί εντοπίζει την καρτέλα με το όνομά του και την παίρνει.

 

ΔΙΩΞΕ ΤΙΣ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ

Continue Reading

ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Οι δραστηριότητες προφορικού και γραπτού λόγου και η σημασία τους στο νηπιαγωγείο-Σάσα Καραγιαννίδου ΠένναΗ γλώσσα είναι ένας πολύπλοκος και πολυσήμαντος κώδικας επικοινωνίας των ανθρώπων μεταξύ τους. Θεωρείται ότι με τη γλώσσα και μέσω της γλώσσας, διαμορφώνουμε σε μεγάλο βαθμό την ταυτότητά μας, τις αντιλήψεις μας για τις κοινωνικές διαδικασίες, τις αξίες και τις πεποιθήσεις μας, τη γνώση και τις ιδέες μας.
Τα παιδιά από τη στιγμή που θα έρθουν στον κόσμο αρχίζουν να κατακτούν τη γλώσσα που ομιλείται στο περιβάλλον όπου ζουν. Πολλές θεωρίες έχουν διατυπωθεί για τους παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της γλώσσας και όλες καταλήγουν στη διαπίστωση ότι αποφασιστικό ρόλο για αυτήν παίζει η εμπειρία και η άσκηση μέσα στη γλωσσική κοινότητα.

Η γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το λόγο των ενηλίκων σε όλες του τις μορφές, όπως ομιλία, ανάγνωση ιστοριών, αφήγηση ιστοριών, περιγραφή προσωπικών βιωμάτων, επεξηγήσεις προφορικές, ερμηνείες που δίνονται σε ερωτήσεις των παιδιών κλπ. Η κατάκτηση της γλώσσας είτε πρόκειται για την προφορική είτε για τη γραπτή της μορφή, εξαρτάται από την επιθυμία και τις ευκαιρίες που έχει το κάθε άτομο για κοινωνική συμμετοχή και αλληλεπίδραση.

Κατά πρώτο λόγο οι γονείς είναι εκείνοι που θα βοηθήσουν τα παιδιά τους μέσα από πλούσιες εμπειρίες, όχι μόνο να κατακτήσουν τη γλώσσα, αλλά επί πλέον να την καλλιεργήσουν και να την ενισχύσουν. Οι γονείς είναι κατά κύριο λόγο εκείνοι,  που πέρα από την καλλιέργεια του προφορικού λόγου των παιδιών τους, θα υποστηρίξουν επίσης κάθε πειραματισμό και προσπάθειά τους για γραφή και ανάγνωση. Οι ευκαιρίες και οι εμπειρίες που προσφέρουν οι γονείς στα παιδιά τους, έχουν κάθε φορά να κάνουν με το μορφωτικό κυρίως επίπεδό τους. Έτσι οι μορφωτικές, γνωστικές εμπειρίες που προσφέρουν οι γονείς ενός ανώτερου μορφωτικού – οικονομικού επιπέδου στα παιδιά τους, είναι πλουσιότερες σε σχέση με αυτές που προσφέρουν οι γονείς ενός χαμηλού μορφωτικού – οικονομικού επιπέδου. Το έργο της οικογένειας, όσον αφορά την κατάκτηση και ανάπτυξη της γλώσσας, καθώς και τις τυχόν αδυναμίες της στη μετάδοση μορφωτικών εμπειριών στο παιδί, έρχεται να συμπληρώσει το σχολείο.

Το νηπιαγωγείο μέσα από τις κατάλληλες συνθήκες που θα διαμορφώσει και μέσα από τις πλέον σωστές μεθόδους που θα χρησιμοποιήσει, θα προσπαθήσει να εξασφαλίσει για όλα τα παιδιά, την όσο το δυνατόν καλύτερη κατάκτηση της γλώσσας είτε πρόκειται για την προφορική, είτε για τη γραπτή της μορφή.

Continue Reading

Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ

ΒΙΒΛΙΟ: Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΑΠΑΤΣΟΥΛΙΑ

ΣΕΙΡΑ: Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 5 ΕΤΩΝ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Η μάχη του Μαραθώνα, γραμμένη με απλά, κατανοητά κι ομοιοκατάληκτα λόγια από τον Φίλιππο Μανδηλαρά, ώστε να αποτυπώνεται εύκολα στη μνήμη των παιδιών...

Μέρες πολλές περάσανε μ’ ασκήσεις και γυμνάσια,

οι Πέρσες δεν βιαζόντουσαν -ήταν μια δύναμη εξαπλάσια.

Μέχρι που ένα πρωί, ζεστό και βαρετό σαν τ’ άλλα,

είδαν τους Αθηναίους να ‘ρχονται επάνω τους τρεχάλα!

Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ:

Τα γεγονότα της Μάχης του Μαραθώνα προσαρμοσμένα για μικρά παιδιά,  με κείμενο σε έμμετρο λόγο και ζωντανούς διαλόγους. Με τη χαρακτηριστική γραφή που διέπει όλη τη σειρά "Η Πρώτη μου Ιστορία" τα γεγονότα της μάχης του Μαραθώνα δοσμένα με τρόπο κατανοητό από τις μικρότερες ηλικίες.

Ένα βιβλίο που αναφέρεται σε περιστατικά από την Ελλάδα στα αρχαία χρόνια και μπορεί να αποτελέσει αφορμή για να αναπτύξουν τα παιδιά από μικρή ηλικία ενδιαφέρον και αγάπη για την αρχαία ιστορία. Ο συγγραφέας κατορθώνει να χωρέσει όλα τα γεγονότα και τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν στη Μάχη του Μαραθώνα σε ένα κείμενο ευχάριστο, λιτό χωρίς να κουράζει καθόλου τον μικρό αναγνώστη.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και η εικονογράφηση της Ναταλίας Καπατσούλια καθώς  είναι ευχάριστη και γεμάτη χρώμα και παραπέμπει σε κόμικ κάτι που τα παιδιά αγαπούν πολύ.

Στην ίδια σειρά κυκλοφορούν επίσης: (τα παρακάτω links παραπέμπουν στο site  των Εκδόσεων Παπαδόπουλος)

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ - Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ

ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ

ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ '40

Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΑΡΗΣ

ΣΟΛΩΝΑΣ - Ο ΣΟΦΟΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ

Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ

 

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

 Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

 Δραστηριότητες:

Να ψάξουμε στο διαδίκτυο και να βρούμε περισσότερες πληροφορίες για τη Μαχη του Μαραθώνα

Να επιλέξουμε τον αγαπημένο μας ήρωα του βιβλίου και να αιτιολογήσουμε το γιατί

Να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας σημείο από την ιστορία

Να δραματοποιήσουμε την ιστορία

Να συζητήσουμε για το πως γινόταν οι μάχες τα αρχαία χρόνια και να συγκρίνουμε με το σήμερα

Continue Reading

Αρθρα Για Γονεις

Προτεινομενα Αρθρα

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap