• Home
  • Γονεις
  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΥΧΣΗ ΤΟΥ ΑΔΡΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ
interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

kindykids-workbook-1-2

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΥΧΣΗ ΤΟΥ ΑΔΡΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ

5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΥΧΣΗ ΤΟΥ ΑΔΡΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Ο αδρός συντονισμός είναι η ικανότητα του ατόμου να χρησιμοποιεί συνδυαστικά μεγάλες μυικές ομάδες για τον έλεγχο στοχοκατευθυνόμενων κινήσεων. Η επίτευξη κινητικών δεξιοτήτων μέσω ομαλών μοτίβων και αλληλουχιών της κίνησης, υποστηρίζει σημαντικά τις δραστηριότητες καθημερινής ζωής, όπως το περπάτημα, το τρέξιμο κ.α.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΥΧΣΗ ΤΟΥ ΑΔΡΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ

Δραστηριότητες που ενισχύουν τον αδρό συντονισμο είναι οι εξής:


1.    Το παιδί περπατάει γύρω από το τραπέζι στις μύτες των ποδιών και επιστρέφει από την αντίθετη φορά περπατώντας στις φτέρνες.

2.    Το παιδί περνάει κάτω από το τραπέζι έρποντας με την κοιλιά και επιστρέφει έρποντας με την πλάτη.

3.    Ζητήστε από το παιδί να κυλίσει στο πάτωμα, από τον έναν τοίχο στον άλλον.

4.    Μάθετε στο παιδί να κάνει τούμπες.

5.    Το παιδί στέκεται στο ένα πόδι όσο γίνεται περισσότερο ˙ επαναλάβατε με το άλλο πόδι.

6.    Το παιδί χτυπάει τα χέρια του και πρέπει να πηδάει συγχρόνως.

7.    Το παιδί κρύβεται κουλουριασμένο κάτω από μια κουβέρτα στο σινιάλο σας πρέπει να βγει όσο γίνεται πιο γρήγορα.

8.    Το παιδί ξαπλώνει με την πλάτη και κάνει ποδήλατο πρέπει να κινεί τα πόδια του αργά και σιγά σιγά επιταχύνει.

9.    Το παιδί πρέπει να περπατάει σέρνοντας τα πόδια του στο πάτωμα όταν του χτυπάτε παλαμάκια, πρέπει να περπατάει σηκώνοντας πολύ ψηλά το γόνατο.

10.    Ρίξτε τη μπάλα στο παιδί μόλις καταφέρει να την πιάσει επαναλάβατε, απομακρυσμένος λίγο περισσότερο κάθε φορά.



11.    Ζητήστε από το παιδί να περπατάει στα γόνατα, με την πλάτη ίσια, τα χέρια στα πλευρά.

12.    Ανασηκώστε τα πόδια του παιδιού και ζητήστε του να περπατήσει με τα χέρια.

13.    Σχηματίστε με εφημερίδα μια ευθεία γραμμή στο πάτωμα, μήκους τριών μέτρων περίπου και πλάτους πέντε εκατοστών. Το παιδί πρέπει να περπατήσει πάνω σ´ αυτή τη γραμμή, χωρίς να πατήσει τα πόδια στο πλάι. Να επαναλάβει πηγαίνοντας προς τα πίσω.

14.    Σχηματίστε δυο γραμμές στο πάτωμα με χαρτοταινία, που απέχουν μεταξύ τους είκοσι εκατοστά και έχουν μήκος τρία περίπου μέτρα. Το παιδί πρέπει να περπατήσει ανάμεσα σ´ αυτές τις γραμμές, χωρίς να τις αγγίξει. Να επαναλάβει πηγαίνοντας προς τα πίσω.

15.    Σχηματίστε με σπάγκο στο πάτωμα έναν κύκλο περιφέρειας δυόμισι περίπου μέτρων. Το παιδί πηδάει με ενωμένα τα πόδια μέσα και έξω από τον κύκλο. Να επαναλάβει με το ένα πόδι αν μπορεί.

16.    Ρίξτε ένα μπαλάκι από αλουμινόχαρτο το παιδί πρέπει να τρέξει να το βρει και πρέπει να το φέρει περπατώντας αργά, όπως η χελώνα.

17.    Ζητήστε από το παιδί να σπρώξει με το ένα πόδι ένα άδειο κουτί παπουτσιών και να επιστρέψει χρησιμοποιώντας το άλλο πόδι.

18.    Γεμιστέ με ρύζι ένα μικρό πλαστικό σακουλάκι το παιδί τοποθετεί το σακουλάκι στο πόδι του και προσπαθεί να το ανασηκώσει. Να επαναληφθεί με το άλλο πόδι.
 
19.    Το παιδί περπατάει με το ένα χέρι τεντωμένο, έχοντας στο επάνω μέρος του χεριού έναν κουτάλι. Να επαναληφτεί κατόπιν με το άλλο χέρι.
 
20.    Το παιδί, όρθιο, πρέπει να τοποθετήσει ένα νόμισμα μπροστά στο δεξί του πόδι με το αριστερό του χέρι, κατόπιν μπροστά στο αριστερό του πόδι με το δεξί του χέρι. Να επαναληφτούν οι δυο ασκήσεις, τοποθετώντας το νόμισμα πίσω από το πόδι.

21.    Τοποθετήστε πέντε φύλλα τριάντα τετραγωνικών εκατοστών στο πάτωμα , σε απόσταση τριάντα εκατοστών το καθένα. Το παιδί πρέπει να πηδά στο κενό, με ενωμένα τα πόδια. Να επαναλάβει πηδώντας πάνω στα φύλλα αυτή τη φορά
 
22.    Το παιδί πρέπει να περπατήσει ολόισια, κρατώντας έναν μεγάλο βιβλίο στο κεφάλι του.
 
23.    Το παιδί περπατάει με τα τέσσερα, κουβαλώντας την εφημερίδα στην πλάτη του.
 
24.    Το παιδί περπατάει στα τρία κρατώντας έναν κουτάλι στο ένα χέρι. Να επαναλάβει, κρατώντας το κουτάλι με το άλλο χέρι.
 
25.    Βαλτέ διάφορα εμπόδια (καρέκλες, μαξιλάρια, βιβλία) στο δωμάτιο, το παιδί πρέπει να τρέχει χωρίς να τα αγγίζει. Μπορείτε να προσθέσετε και την παράμετρο της ταχύτητας. (όσο πιο γρήγορα γίνεται)

Ας ξεκινήσει το παιχνίδι μας λοιπόν…….!

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap