interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

kindykids-workbook-1-2

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Μια πολυγραφότατη συγγραφέας παιδικών βιβλίων και εκπαιδευτικός, ένας θετικός και χαμογελαστός άνθρωπος! Η Γιολάντα Γεωργιάδη - Τσορώνη με αφορμή το βιβλίο της "Το Ηλιοφέγγαρο" είναι η πρώτη, που ανοίγει την καινούρια ενότητα του kindykids.gr, παραχωρώντας μια συνέντευξη γεμάτη ευαισθησία και γνώση για το παιδί και το παιδικό βιβλίο!

Ας γνωριστούμε!!

Γιολάντα Γεωργιάδου Τσορώνη - Εκπαιδευτικός - Συγγραφέας

Η Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής, της Παιδαγωγικής Ακαδημίας, καθώς και του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μετεκπαιδευτεί στο Μαράσλειο Διδασκαλείο. Εργάζεται στη δημόσια εκπαίδευση, αρθρογραφεί σε παιδαγωγικά περιοδικά, είναι ενεργό μέλος της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς και έχει εκδώσει πολλά βιβλία για παιδιά και μελέτες λαογραφικού περιεχομένου.

Έχει ενταχθεί στο Μητρώο Επιμορφωτών του Προγράμματος «Καινοτόμες δράσεις ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας των μαθητών και έχει αναλάβει επιμορφωτικό έργο σε ημερίδες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.


1.Πως από τη Νομική αποφασίσατε να περάσετε στον εκπαιδευτικό κλάδο;

Επέλεξα τη Νομική στην εφηβεία μου. Τα χρόνια εκείνα, και μάλιστα σε επαρχιακή πόλη όπως αυτή όπου μεγάλωσα, το να γίνει κανείς γιατρός ή δικηγόρος ήταν μεγάλη υπόθεση. Ωστόσο κατά τη διάρκεια των σπουδών μου συνειδητοποίησα πως η επιστήμη αυτή δεν ανταποκρινόταν στα όνειρά μου και, αφού πήρα το πτυχίο, άλλαξα «γραμμή πλεύσης» αποφασίζοντας,στην ώριμη ηλικία πλέον των είκοσιτεσσάρων ετών, να «ασκηθώ στο δίδειν» με γνώμονα την αγάπη μου για τα παιδιά. Έγινα λοιπόν δασκάλα από επιλογή και όχι γιατί εκεί με έβγαλε ο δρόμος.Τελικά οι πρώτες μου σπουδές αποδείχτηκαν πολύτιμεςστη μετέπειτα πορεία, επειδή διεύρυναν τους ορίζοντές μου και με έμαθαν να διακρίνω την άλλη πλευρά των πραγμάτων.

 

2.Τι σας οδήγησε να ασχοληθείτε με τη συγγραφή παιδικών βιβλίων;

Όλα ξεκίνησαν εντελώς συγκυριακά. Είχε ήδη κυκλοφορήσει ένα άλλου τύπου βιβλίο μου όταν, στην ανάγκη μου να επικοινωνήσω με τα παιδιά πέρα από τα στενά όρια της σχολικής αίθουσας και τον περιορισμένο αριθμό των μαθητών μου, έγραψα κάποια κείμενα. Ταπρωτόλειά μουαυτά έτυχε να δουν η κ. Μουρίκη, η κ. Βαρελλά, ο κ. Βαγγέλης Ηλιόπουλος και να τα σχολιάσουν θετικά. Αυτοί οι τρεις άνθρωποι είναι που με «σκούντησαν» να κοιτάξω πιο ψηλά, στο όνειρο, γι’ αυτό και τους είμαι ευγνώμων. Ωστόσο, θέλοντας να μάθω από πρώτο χέρι τα μυστικά της συγγραφικής τέχνης, μαθήτευσα αμέσως μετά κοντά στο μεγάλο Δάσκαλο και συγγραφέα κ. Χρήστο Μπουλώτη, τον οποίο ευχαριστώ από καρδιάς για όσα μοιράστηκε με τόση γενναιοδωρία μαζί μου.

 

3.Πόσο χρόνο χρειάζεστε συνήθως για να ολοκληρώσετε ένα βιβλίο;

Ο χρόνος για τη συγγραφή ενός βιβλίου εκτιμώ πως είναι σχετικός. Μπορεί να μου πάρει από ένα μήνα έως ένα χρόνο ή και περισσότερο, εξαρτάται πάντα από την έκταση του κειμένου, από την έμπνευση που έχω, από πολλούς γενικά παράγοντες.Για αρκετά βιβλία μου, λοιπόν, χρειάστηκα μικρό χρονικό διάστημα γραφής,για άλλα ξέφυγα εντελώς από τον ενδεικτικό προγραμματισμό μου, ενώ για δυο τρία άλλα που έχω αρχίσει αμφιβάλλω αν ποτέ τα τελειώσω.

 

 4.Από πού αντλείτε την έμπνευσή σας για κάθε βιβλίο;

Η Φύση, τα πλάσματά της με τα σουσούμια τους, τα «Άξιον εστί» της ζωής, ιδιαίτερα κοινωνικά προβλήματα, ο Άνθρωπος με τις αδυναμίες ή το μεγαλείο του και, ασφαλώς, βιώματα της προσωπικής μου διαδρομής αποτελούν για μένα κυρίαρχες πηγές έμπνευσης και δημιουργίας. Ωστόσο, ένας τίτλος, κάποια εικόνα, τα λόγια -και οι πονηριές ακόμα- μαθητών μου έχουν γίνει αφορμή να γράψω διάφορες ιστορίες. Προσωπικά δεν ησυχάζω ποτέ. Προσπαθώ να βλέπω πίσω από αυτό που κοιτάζω και να καταλαβαίνω πίσω από αυτό που ακούω, γιατί ξέρω πως εκεί κρύβεται ένας άλλος κόσμος που περιμένει υπομονετικά να αποκαλυφθεί.

 

5.Πόσο εύκολο / δύσκολο είναι να γράψει κάποιος ένα παιδικό βιβλίο;

Αν διαβάζει, αν γνωρίζει τον ευαίσθητο και απρόβλεπτο ψυχισμό του παιδιού, αν έχει φαντασία, αν μπορεί να βλέπει με τα μάτια ενός παιδιού και ν΄ακούει με τα αυτιά του, αν διαθέτει στοιχειώδεις γνώσεις τεχνικών αφήγησης, αν μπορεί να μιλήσει με λόγια απλά, αλλά αληθινά, αν έχει την υπομονή και την επιμονή να σβήνει και να γράφει και αν –κυρίως– σέβεται και αγαπάει το παιδί, όχι, δεν είναι καθόλου δύσκολο.

 

6.Τι έχει αλλάξει κατά τη γνώμη σας τα τελευταία χρόνια στο χώρο του παιδικού βιβλίου;

Τα τελευταία χρόνια οι τίτλοι βιβλίων για παιδιά αυξήθηκαν κατά πολύ. Παράλληλα εμφανίστηκαν νέοι συγγραφείς που καταπιάνονται με μια μεγάλη γκάμα θεμάτων, διευρύνοντας το παιδικό βιβλίο τόσο από πλευράς περιεχομένου όσο και από πλευράς μορφής. Καταφέρνουν έτσι να το απελευθερώσουν από τους παραδοσιακούς περιορισμούς και τους άκαμπτους ηθικούς κανόνες που το χαρακτήριζαν. Η φυσιογνωμία της λογοτεχνίας για παιδιά είναι σήμερα περισσότερο σύνθετη, περισσότερο διφορούμενη, αλλά συγχρόνως περισσότερο ελκυστική και ενδιαφέρουσα.

 

7.Ποια είναι η θέση του παιδικού βιβλίου στη σημερινή ελληνική κοινωνία της κρίσης;

Η μείωση του οικογενειακού εισοδήματος και οι δύσκολες συνθήκες διαβίωσης έχουν σίγουρα ελαχιστοποιήσει την αγοραστική δύναμη του κοινού για βιβλία. Παρόλα αυτά, διαπιστώνω καθημερινά ως μάχιμη δασκάλα, πως ο Έλληνας γονιόςεμφανίζεται πρόθυμος να στερηθεί κάτι άλλο προκειμένου να αγοράσει βιβλία για το παιδί του, ίσως γιατί γνωρίζει κατά βάθος (ακόμα κι αν στον ίδιο δεν αρέσει το διάβασμα) ότι τα βιβλία είναι εργαλείο γνώσης, ενδοσκόπησης και προσωπικής εξέλιξης, δρόμος αυτογνωσίας και επίλυσης προβλημάτων.

 

8.Ποια είναι τα κριτήρια για να επιλέξει ένας γονιός κατάλληλα βιβλία για μικρά παιδιά;

Καλό θα ήταν ο γονιός να παίρνει το παιδί μαζί του στο βιβλιοπωλείο όταν πρόκειται να προβεί σε σχετική αγορά και από τη μεγάλη γκάμα εκδόσεων, θεμάτων και μορφής βιβλίων που υπάρχουν για την ηλικία του να το αφήνει να επιλέξει ό,τι κεντρίσει το ενδιαφέρον του. Ακόμα κι αν αποδειχτεί πως το βιβλίο που διάλεξε το παιδί δεν ανταποκρινόταν τελικά στις προσδοκίες του, σε καμιά περίπτωση δε βγαίνει χαμένο. Συνειδητοποιεί τους λόγους για τους οποίους το απορρίπτει και γίνεται έτσι πιο προσεκτικό στην επόμενη επιλογή του. Αν όμως, για διάφορους λόγους, καλείται να επιλέξει βιβλίο ο ίδιος ο γονιός για λογαριασμό του παιδιού, το θέμα του θα πρέπει να ενδιαφέρει τον αναγνώστη στον οποίο απευθύνεται, να συνάδει της αναγνωστικής του εμπειρίας, να έχει ωραία εικονογράφηση και καλαίσθητη εμφάνιση.

 

9.Τι μπορεί να κάνει ένας γονιός για να βοηθήσει το παιδί του ν’ αγαπήσει το διάβασμα από μικρή ηλικία;

Πολλά μπορεί να κάνει, αρκεί να θέλει: οργανώνει επισκέψεις σε βιβλιοπωλεία/βιβλιοθήκες και φροντίζει να δώσει τη δυνατότητα στο παιδί να περιηγηθεί, να δει εξώφυλλα βιβλίων για την ηλικία του, να τα φυλλομετρήσει, να αποφασίσει ποιο θα του άρεσε να μάθει τι λέει. Ο γονιός μπορεί ακόμα να προτρέψει το παιδί να γίνει μέλος μιας βιβλιοθήκης και να αποκτήσει τη δική του κάρτα-μέλους. Στο σπίτι επιλέγει μια ώρα που και οι δυο θα είναι ξεκούραστοι,ή πριν από το βραδινό ύπνο, για να του διαβάσει αργά και εκφραστικά χρησιμοποιώντας τις εικόνες. Είναι μια σπουδαία ευκαιρία να περάσουν ευχάριστα μαζί και να μοιραστούν συναισθήματα.Όταν στην πλοκή του βιβλίου η αγωνία κορυφώνεται, ας σταματήσει το διάβασμα για να ρωτήσει το παιδί τι εκείνο φαντάζεται πως θα γίνει παρακάτω. Πολλοί γονείς με αφορμή ένα βιβλίο αναλαμβάνουν παιχνίδια ρόλων και πολύ το διασκεδάζουν. Γενικά έχουμε πολλές πιθανότητες να καλλιεργήσουμε στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα, αν εμείς οι μεγάλοι κάνουμε μαζί τους πράγματα με αφορμή ένα βιβλίο. Τέλος, ας μην ξεχνούν οι γονείς πως η δική τους αγάπη για τα βιβλία και το διάβασμα κινητοποιεί τα παιδιά στο να τους μιμηθούν.

 

10.Πιστεύετε ότι τα παιδικά βιβλία απευθύνονται μόνο στα παιδιά ή και στους γονείς τους;

Τα παιδικά βιβλία έχουν τη δυνατότητα, εξαιτίας του ευάλωτου κοινού στο οποίο απευθύνονται, να επηρεάζουν τους μικρούς αναγνώστες και να διαμορφώνουν έτσι στάσεις ζωής. Αν λοιπόν μιλάμε για βιβλία που έχουν γραφτεί με αίσθημα ευθύνης,αυτά είναι βέβαιο πως μπορούν να ψυγαγωγούν και να συγκινούν όχι μόνο τις παιδικές ψυχές, αλλά και των γονιών τους, γιατί όλοι κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας που αναζητά από καιρού εις καιρό ένα παραθυράκι για να πετάξει στο όνειρο και να κλείσει το μάτι στην ελπίδα. Όσο με αφορά, επιδιώκω αυτή τη σχέση με τους γονείς, προτείνοντας δραστηριότητες στο τέλος κάθε βιβλίου μου που ψυχαγωγούν τα παιδιά και βοηθούν τις δύο πλευρές να διαβάσουν πίσω από τις γραμμές.

 

11.Το βιβλίο σας «Το Ηλιοφέγγαρο» που κυκλοφόρησε πρόσφατα, με ποια αφορμή το γράψατε;

ΤΟ ΗΛΙΟΦΕΓΓΑΡΟ διαβάζεται από παιδιά ηλικίας 9-11 ετών και γεννήθηκε από μία εικόνα: σε χρώματα προχωρημένου δειλινού τα ηλιοτρόπια της απέραντης πεδιάδας του νομού Έβρου έχουν ήδη καληνυχτίσει τον ήλιο. Ωστόσο ένα, όπως το βλέπω από τη θέση στην οποία βρίσκομαι, φαίνεται να «κουμπώνει» το δίσκο του στον ασημένιο δίσκο του ολόγιομου φεγγαριού που μόλις αρχίζει το βραδινό σεργιάνι του. Αμέσως «Τούτο το λουλούδι» σκέφτηκα «θα γίνει ο ήρωας που θα μιλήσει για το μαράζι της μοναξιάς που «τρώει» ακόμα κι εκείνους που νομίζουμε πως δεν αισθάνονται ποτέ μόνοι, για την ανάγκη της συντροφικότητας και τις λύσεις που αναζητάει ο καθένας για να την καλύψει, για την αξία της αδελφικής αγάπης, για τη χαρά της προσφοράς και του μοιράσματος, για την έννοια της αυτοθυσίας. Τούτο το λουλούδι, που σαν ήλιος μοιάζει, μπορεί να κάνει επίσης με την αγάπη του πιο φωτεινό τον ήλιο των ξενιτεμένων μας όταν διαβαίνει από τον ουρανό τους και να διαλύει τα σκοτάδια του φόβου τους σε κάθε ξένη χώρα».Με προβλημάτιζαν από καιρό όλα τούτα τα θέματα, ιδίως αυτό των πολλών συμπατριωτών μας που αναγκάζονται τα τελευταία χρόνια να αφήσουν τα φωτεινά προικιά του ουρανού της πατρίδας τους για να αναζητήσουν καλύτερη τύχη στην ξενιτιά. Ίσως να με επηρέασε βέβαια και η κουβέντα του δικού μου ξενιτεμένου γιου «Όλα καλά εκεί, αλλά μου λείπει ο ήλιος της Ελλάδας, ρε μάνα…» Ίσως. Εγώ πάντως εκείνο το ηλιοβασίλεμα είχα βρει το Ηλιοφέγγαρό μου, τον ήρωα που θα μιλούσε γι΄αυτά και άλλα τόσα.

 

12.Μπορεί αλήθεια ένα μικρό παιδί να «κουβαλήσει» μέσα του την πατρίδα;

Πατρίδα μας, με την ευρεία έννοια του όρου, είναι ο τόπος που μας γοήτευσε από ταμικράτα μας με τα χρώματά του, τα αρώματά του και τις γεύσεις του. Είναι ο τόπος όπου νιώσαμε την οικογενειακή θαλπωρή στα τρυφερά μας χρόνια, εκείνος που μας πρόσφερε τα πρώτα βιώματα με φίλους στη γειτονιά και στο σχολείο. Κοντολογίςπατρίδα μας είναι θεωρώ το φυσικό, οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον όπου «ψήλωσε η καρδιά μας». Υπ’ αυτή την έννοια ο δεκάχρονος περίπου ήρωας του ΗΛΙΟΦΕΓΓΑΡΟΥ, όπως και κάθε άλλο παιδί, ναι, μπορεί να «κουβαλήσει» την πατρίδα, όπου κι αν πάει, μέσα από τις αναμνήσεις του ή από «πράγματα» που ανασύρουν αναμνήσεις. Όπως λέει και ο Ι. Πολέμης στο ποίημά του: όλα πατρίδα μας… τα βουνά, οι κάμποι, ο ήλιος που χρυσολάμπει, το φεγγάρι, τ΄άστρα τα φωτεινά, κάθε ακρογιάλι, τα χωριά, μα προπαντός «κάτι που ‘χουμε μες στην καρδιά…». Αυτό το κάτι, άλλοτε πολύχρωμο και άλλοτε γκρίζο –ανάλογα με την ποιότητα των βιωμάτων του καθενός- υπάρχει πάντα και σε όλες τις ηλικίες.


13.Θέλετε να μας πείτε δυο λόγια για το kindykids.gr;

Είναι εντυπωσιακή η ποιότητα του παιδαγωγικού υλικού για την προσχολική ηλικία που παρουσιάζει ο ιστότοπος kindykids.gr. Επίκαιρα θέματα, επέτειοι, θέματα Λαογραφίας, κατασκευές και απίθανα φύλλα εργασίας, δομημένα σε θεματικές ενότητες για ό,τι βάλει ο νους, καλύπτουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό παιδαγωγό. Παράλληλα δίνει βήμα σε γονείς και νηπιαγωγούς να ανταλλάσσουν προτάσεις και ιδέες για θέματα που αφορούν στο παιδί και την ψυχοπνευματική ανάπτυξή του. Πρόκειται λοιπόν για μια κοινωνία ιδεών που λειτουργεί βάσει του «έτερος εξ ετέρου σοφός». Τα μέλη έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν τις «καταθέσεις» τους στην Τράπεζα των γνώσεων-δυνατοτήτων τους και να διευρύνουν τους ορίζοντες της δημιουργικότητάς τους. Με μεγάλη μου χαρά μπαίνω στην ομάδα σας και παροτρύνω τους φίλους και τις φίλες να προστεθούν στη μεγάλη παρέα.

"Θεωρώ τιμή μου που η καινούρια σελίδα σας θα ξεκινήσει με εμένα. Ελπίζω και εύχομαι να σας φέρω… γούρι! Σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία!"

 

ΤΟ ΗΛΙΟΦΕΓΓΑΡΟ

 

Το Ηλιοφέγγαρο - Γιολάντα Γεωργιάδη ΤσορώνηΟ Ήλιος αισθάνεται μεγάλη μοναξιά και αποφασίζει να θρέψει ένα λουλούδι-φίλο, για να μοιράζεται μαζί του το θαύμα της ζωής και το μεγάλο του ταξίδι.

Το Ηλιολούλουδο όμως που γεννιέται για την ειδική αυτή αποστολή λυπάται το Φεγγάρι που σεργιανάει τις νύχτες μόνο του και προτείνει φίλος και με αυτό να γίνει. Ήλιος και Φεγγάρι πια έχουν το Ηλιοφέγγαρο να τους συντροφεύει και να δυναμώνει το φως τους με τη φιλία και την αγάπη του.

Με βόλτες, δουλειά και παιχνιδοκαμώματα περνούν πολλά μερόνυχτα, ώσπου ένα βράδυ το Ηλιοφέγγαρο… κλάμα αγοριού ακούει. Όταν ανακαλύπτει πως το παιδί θα ξενιτευτεί και γι’ αυτό στενοχωριέται, του χαρίζει σε ένα πουγκί ολόκληρη την πατρίδα για να την πάρει μαζί του. Πώς χώρεσε άραγε;

 

Διαβάστε τις πρώτες σελίδες του βιβλίου κάνοντας κλικ εδώ

 

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ

  • Γιατί το λέμε έτσι…, ΩΡΙΩΝ
  • Μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει…, 4 βιβλία, ΩΡΙΩΝ
  • Σκυλί από τζάκι, ΔΙΑΠΛΑΣΗ
  • Ο τζίντζιρας, ο μίντζιρας και… το παράπονό του,ΔΙΑΠΛΑΣΗ
  • Γίνε… ξεφτέρι!, ΔΙΑΠΛΑΣΗ
 Από τις εκδόσεις ΣΑΒΒΑΛΑΣ κυκλοφορούν:


Σειρά: Βιβλία που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη

Ο Ποσειδώνας και η Φρουφρού / Ο μεγάλος χνουδωτός/ Η γάτα η Μαρμελάδα/ Ο Πύργος των Παραμυθιών/ Ο φαντασμένος Λούης/ Φίλοι για θαύματα/ Ο Κίμωνας σε αποστολή διάσωσης/ Το μεγάλο κόλπο του Φρέντι/ Δε θέλω να βγω από το αυγό / Φόρα το χαμόγελό σου / Ο μεγάλος νικητής / Για άκου, πιτσιρίκο / Οι κότες δε λαλούν / Ο παράταιρος ο Τέρης / Ένας πιγκουίνος… όχι και τόσο τέλειος / Η καμηλοπάρδαλη που δεν έβλεπε καλά / Έκπληξηηη!!! / Ένας σκίουρος μια μέρα…

 

Σειρά: Μικρές ιστορίες

  • Το παπί που δεν είχε τι να πει
  • Το αστέρι της φιλίας
  • Η εξαφάνιση της Ντόρας
 

Σειρά: Βιβλία που ενθαρρύνουν το παιδί να νικήσει τους φόβους του

  • Το αετόπουλο που φοβόταν να πετάξει
  • Η βίδρα που φοβόταν το νερό
  • Η κουκουβάγια που φοβόταν το σκοτάδι

 

Σειρά: Μακάρι να μπορούσα…

  • … να πιστέψω στον εαυτό μου
  • … να κοιμηθώ
  • … να χορέψω
  • … διαβάσω

 

Σειρά: Μαθήματα ζωής

  • Ένα παράξενο σχολείο
  • Μια φιλία με αγκάθια
  • Το πιο ωραίο δώρο
  • Το Ηλιοφέγγαρο


Ακόμα:

  • Σκανταλιάρηδες πιτσιρικάδες
  • Μύθοι, ιστορίες, παραμύθια, παροιμίες με ζώα
  • Μύθοι, ιστορίες, παραμύθια, παροιμίες με φίλους φτερωτούς
  • Το Παλιό Σχολειό
  • Λέξεις και φράσεις με… ιστορία

 

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Γιολάντα Τσορώνη - Γεωργιάδη για το χρόνο της και την συνέντευξη που μας παραχώρησε. Της ευχόμαστε από καρδιάς καλή επιτυχία σε ό,τι κάνει και το "Ηλιοφέγγαρο" να ταξιδέψει με ούριο άνεμο στις καρδιές μικρών και μεγάλων! 

 

 

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap