interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

Ο ΨΑΡΑΣ ΚΙ Ο ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΣ - ΣΤΕΦΑΝ ΣΕΝΕΓΚΑ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

Ο ΨΑΡΑΣ ΚΙ Ο ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΣ - ΣΤΕΦΑΝ ΣΕΝΕΓΚΑ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Ο ΨΑΡΑΣ ΚΙ Ο ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΣ - ΣΤΕΦΑΝ ΣΕΝΕΓΚΑ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΒΙΒΛΙΟ: Ο ΨΑΡΑΣ ΚΙ Ο ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΣΤΕΦΑΝ ΣΕΝΕΓΚΑ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΣΤΕΦΑΝ ΣΕΝΕΓΚΑ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Πριν από πάρα-πάρα πολλά χρόνια, ένας γέρος ψαράς κι ένας μοναχικός κορμοράνος ανακαλύπτουν μαζί όχι μόνο μια μέθοδο ψαρέματος που εφαρμόζεται στην Κίνα ακόμα και σήμερα, αλλά και τη μεγαλύτερη ευτυχία που μπορεί να υπάρξει...

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Μια ιστορία για μια ιδιαίτερη φιλία! Μπορεί άραγε ένας ψαράς να γίνει φίλος με έναν κορμοράνο; Ένας κορμοράνος ψάχνει ένα μέρος να βρει να μείνει αλλά οι γλάροι δεν τον θέλουν ανάμεσά τους... Έτσι ο μοναχικός κορμοράνος παίρνει το δρόμο για άλλα μέρη... Μια μέρα ένα μεγάλο ψάρι κάθεται στο λαιμό του κι ένας ψαράς είναι αυτός που θα τον βοηθήσει. Έτσι αναπτύσσεται μια ξεχωριστή φιλία ανάμεσά τους και ο ένας θα βοηθήσει τον άλλο...

Μια ιστορία που περιγράφει εναν τρόπο ψαρέματος που εφαρμόζεται στην Κίνα ακόμη και σήμερα. Μέσα από μια λιτή εικονογράφηση μας ταξιδεύει στην Κίνα. Οι σελίδες του μοιάζουν να είναι από πάπυρο και ο αναγνώστης νιώθει σχεδόν την υφή τους. Μια ιστορία δοσμένη με απλότητα και αυτό είναι που την κάνει τόσο ξεχωριστή!

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να αναζητήσουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο και σε βιβλία για την Κίνα τα παλιά χρόνια και σήμερα

Να αναζητήσουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο και σε βιβλία για το επάγγελμα του ψαρά στην Κίνα

Να αναζητήσουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο και σε βιβλία για αυτόν τον ιδιαίτερο τρόπο ψαρέματος

Να αναζητήσουμε πληροφορίες και εικόνες στο διαδίκτυο για τους κορμοράνους

Να βρούμε εικόνες από την Κίνα και να φτιάξουμε το δικό μας κολάζ

Να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας μέρος της ιστορίας

Να σκεφτούμε και να συζητήσουμε για το τι συνέβη μετά το τέλος της ιστορίας

Continue Reading

Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ - ΡΑΝΙΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ - ΡΑΝΙΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ - ΡΑΝΙΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 

ΒΙΒΛΙΟ: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΜΑΡΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΣΕΙΡΑ: ΦΡΑΟΥΛΙΤΣΑ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ 5-6 ΕΤΩΝ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Ο Μιχάλης έχει φοβερό άγχος. Η κυρία Τζίνα, η δασκάλα του, προσκαλεί με τη σειρά όλους τους γονείς των μαθητών, να μιλήσουν στα παιδιά για τη δουλειά τους. Ο μπαμπάς του Μιχάλη, όμως, τον τελευταίο χρόνο είναι άνεργος. Και φτάνει η δική του η σειρά να έρθει στο σχολείο. Τι θα πει μπροστά σε όλη την τάξη; Ότι είναι άνεργος; Ο Μιχάλης ντρέπεται πολύ, ώσπου… 

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Ένα βιβλίο που αναφέρεται σε ένα δυστυχώς πολύ επίκαιρο θέμα, την ανεργία ενός γονιού. Το κείμενο μας αφήνει να ρίξουμε μια ματιά στο μυαλό και την ψυχή ενός παιδιού που ο μπαμπάς του είναι άνεργος. Με περίσσια  ευαισθησία η συγγραφέας μας ανοίγει ένα παράθυρο στο μυαλό του Μιχάλη, που όχι μονο έχει μπαμπά άνεργο αλλά θα παρουσιαστεί στην τάξη του να μιλήσει γι' αυτό.  Και εκεί που εύχεται να ήταν κι ο μπαμπας του σαν άλλους γονείς... η ειλικρινής παρουσίαση του μπαμπά του μπροστά σε όλους για το επάγγελμά του, αλλά και για το λόγο που είναι άνεργος κάνει το Μιχάλη να αλλάξει γνώμη.

Ένα βιβλίο για τη ντροπή που πολλές φορές νιώθουν τα μικρά παιδιά και δεν την εκφράζουν, δεν έχουν τον τρόπο να επικοινωνήσουν τα συναισθήματά τους και για το πως μια ειλικρινής αντιμετώπιση από την πλευρά των ενηλίκων μπορεί και αλλά ζει τα συναισθήματα αυτά.

Επίκαιρο και ειλικρινές το κείμενο της Ράνιας Μπουμπουρή θα βοηθήσει πολλά παιδιά να κατανοήσουν αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, αλλά και πολλούς γονείς να νιώσουν τα συναισθήματα των παιδιών τους σε μια ανάλογη κατάσταση.

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να συζητήσουμε για την ανεργία

Να συζητήσουμε για τους λόγους που οδηγούν στην ανεργία

Να συζητήσουμε για τα επαγγέλματα των γονέων των παιδιών στην τάξη μας

Να συζητήσουμε για το πως νιώθουν τα παιδιά που έχουν τον ένα ή και τους 2 γονείς τους άνεργους

Να συζητήσουμε για το τι προσφέρει η εργασία στον άνθρωπο

Να συζητήσουμε για το πόσο αλλάζει τη ζωή ενός ανθρώπου και της οικογένειάς του η ανεργία

Continue Reading

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΩΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΩΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ - 5.0 out of 5 based on 2 votes

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΩΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟΤα παιδιά με αυτισμό έχουν έλλειμμα στον τομέα της Κοινωνικής κατανόησης, αδυνατούν να σκεφτούν και να ενεργήσουν με κατάλληλο τρόπο, ώστε να επιτύχουν στην κοινωνική αλληλεπίδραση με τους άλλους και να δημιουργήσουν σχέσεις µε συνομηλίκους ή άλλους ανθρώπους. Ωστόσο, η κοινωνική αλληλεπίδραση αποτελεί μια θεμελιώδη αρχή στην ζωή μας. Καθημερινές καταστάσεις και γεγονότα μας ωθούν να αλληλεπιδράσουμε με τους άλλους. Όμως τα παιδιά με αυτισμό δεν ενεργούν καταλλήλως στις κοινωνικές καταστάσεις και αυτό γιατί αδυνατούν να καταλάβουν πως οι άλλοι μπορεί να έχουν διαφορετική σκέψη από αυτά, θεωρούν πως οι ενέργειες των άλλων συμβαίνουν δίχως νόημα, σκοπό και λογική. Αδυνατούν να κατανοήσουν πως οι άλλοι άνθρωποι μπορεί να έχουν την δική τους σκέψη, τα δικά τους συναισθήματα, τις δικές τους απόψεις.
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΩΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ

Συνεπώς οι κοινωνικές καταστάσεις γίνονται μη προβλέψιμες για τα παιδιά με αυτισμό, μπορεί να τα προκαλέσουν σύγχυση και να τα οδηγήσουν σε κοινωνική απομόνωση και στην έλλειψη ευκαιριών για συμμετοχή σε δραστηριότητες του κοινωνικού κόσμου.  Κατά συνέπεια στον Αυτισμό οι κοινωνικές δεξιότητες «μαθαίνονται» και δεν είναι μέρος μιας δοκιμασίας ωρίμανσης όπως συμβαίνει σε παιδιά με φυσιολογική ανάπτυξη.

 

Μια σύγχρονη προσέγγιση για τη διδασκαλία κοινωνικών συμπεριφορών αποτελούν οι Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories) που αναπτύχθηκαν από την Carol Gray,  η οποία έπειτα από την εικοσαετή προσωπική της εμπειρία, δουλεύοντας άμεσα και σε συνεργασία με παιδιά με αυτισμό και σύνδρομο Άσπεργκερ  έχει θέσει τις κατευθυντήριες γραμμές για την δημιουργία των κοινωνικών ιστοριών. Η δημιουργία των οποίων βασίστηκε στην  ανατροφοδότηση της από τους γονείς, τους δασκάλους καθώς και τα ίδια τα παιδιά. (Carol Gray,2010)

Τι είναι η Κοινωνική ιστορία;
Μια Κοινωνική Ιστορία περιγράφει μια κοινωνική κατάσταση, όπως την αντιλαμβάνεται το συγκεκριμένο άτομο με αυτισμό και όχι ένα φυσιολογικό άτομο, γι’ αυτό η χρήση της μπορεί να αποβεί ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές, αφού βοηθά τόσο το ίδιο το άτομο με αυτισμό όσο και τα τυπικά αναπτυσσόμενα άτομα να κατανοήσουν την οπτική και τον μοναδικό τρόπο που ένα άτομο με αυτισμό αντιλαμβάνονται την κοινωνική πραγματικότητα(Αλευρά,2007)
Οι κοινωνικές ιστορίες στοχεύουν όχι μόνο στο να αναπτύξουν τα άτομα με αυτισμό κατάλληλες κοινωνικές δεξιότητες αλλά και στην ανάπτυξη της κοινωνικής κατανόησης. Στόχος των κοινωνικών ιστοριών είναι να μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με: το «πότε», το «που» λαμβάνει μια κατάσταση χώρα, «ποιος» εμπλέκεται, «που» συμβαίνει και «γιατί». (Marie Howley, Eileen Arnold, 2005)
Η κοινωνική κατανόηση εξαρτάται από τους έκδηλους αλλά και τους σιωπηρούς κοινωνικούς κανόνες, που διέπουν τις καθημερινές κοινωνικές συναλλαγές. Οι κοινωνικές ιστορίες παρέχουν στα άτομα με αυτισμό χαμένες πληροφορίες σχετικά με την προοπτική των άλλων και σχετικά με τα κοινωνικά συνθήματα. Η παροχή των πληροφοριών που λείπουν βοηθά να διευκρινιστεί το σύνολο της κοινωνικής εικόνας. Οι κοινωνικές ιστορίες παρέχουν ακριβείς κοινωνικές πληροφορίες, επιτρέποντας έτσι την πρόσβαση στα μυστικά γύρω από την κοινωνική αλληλεπίδραση και σε πρακτικά απτές κοινωνικές πληροφορίες. Η εστίαση στην παροχή ελλιπών ή κρυφών πληροφοριών σε άτομα με αυτισμό που κάνει την προσέγγιση της κοινωνικής ιστορίας διαφορετική από τις άλλες προσεγγίσεις των κοινωνικών δεξιοτήτων. (Marie Howley, Eileen Arnold, 2005)

Ποιοι μπορεί να ωφεληθούν από μια Κοινωνική ιστορία;
Κοινωνικές ιστορίες αποτελούν καταπληκτικά εργαλεία για τη διδασκαλία των κοινωνικών δεξιοτήτων σε όλα τα παιδιά και ενήλικες με ειδικές ανάγκες. Όποιος έχει δυσκολία σε μια κοινωνική κατάσταση μπορεί να επωφεληθεί από τη χρήση της Κοινωνικής ιστορίας. Εφαρμόζονται ιδιαίτερα στην εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων στα άτομα με αυτισμό και ιδιαιτέρως στα άτομα με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας.

Που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια κοινωνική ιστορία;
Κοινωνικές ιστορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εισάγουν αλλαγές και νέες ρουτίνες στο σχολείο, αλλά και στο σπίτι, για να εξηγήσουν τα αίτια της συμπεριφοράς των άλλων και να διδάξουν κοινωνικές δεξιότητες. (Kathleen Ann Quill,1995)

  • Προετοιμάζουν το παιδί για νέα γεγονότα και εμπειρίες, π.χ., οικογενειακές διακοπές, επίσκεψη στον γιατρό
  • Για να του διδάξουν μια θετική συμπεριφορά, π.χ.. ψώνια με την μαμά στο σούπερ μάρκετ
  • Για να του διδάξουν μια νέα δεξιότητα, π.χδεξιότητα αυτόνομης διαβίωσης.. Πώς να πλύνει τα χέρια του
  • Διδάσκουν συγκεκριμένες κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Θα βοηθήσει στη διαχείριση της αλλαγής.
  • Μειώνουν το άγχος.
  • Βοηθούν στη διαχείριση επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές.
  • Βοηθούν να αντιμετωπίσουν τα σχολικά προγράμματα.

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΩΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ

 

Πως γράφουμε μια κοινωνική ιστορία;

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΩΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ

Continue Reading

ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ; - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗΣ

ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ; - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗΣ - 5.0 out of 5 based on 1 vote

ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ; - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗΣ

 

ΒΙΒΛΙΟ: ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ;

ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΗΣ - ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΣΑΝΤΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΛΙΒΑΝΗΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

O Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδιατρικής Παναγιώτης Σπυρίδης και η δηµοσιογράφος και συγγραφέας Κατερίνα Μανανεδάκη ενώνουν τις δυνάµεις τους και γράφουν ένα εκπαιδευτικό και ταυτόχρονα διασκεδαστικό παραµύθι µε πρωταγωνιστές παιδιά και µικρόβια!

Ποιος φοβάται τα µικρόβια;
Ποιος θέλει να τα εξαφανίσει;
Ποιος θυµώνει που µπαίνουν απρόσκλητα στη ζωή µας;
Τα µικρόβια είναι εχθροί µας;

Μικρόβια υπάρχουν παντού γύρω µας, πάνω µας, µέσα µας, ζούµε µε αυτά, είναι εχθροί αλλά και φίλοι µας ταυτόχρονα! Κι όταν τα παιδιά κάνουν πάρτι, µαζί τους πάρτι κάνουν και τα µικρόβια! Πρέπει να τα φοβόµαστε; Όχι! Γιατί εµείς ξέρουµε και αποκαλύπτουµε 12 τρόπους για να µην τα αφήσουµε να µας αρρωστήσουν! Ο µύθος συναντά την ιατρική επιστήµη και µικροί και µεγάλοι µαθαίνουν χρήσιµα πράγµατα για το ρόλο των µικροβίων στη φύση και στη ζωή µας.

Ένα αληθινά ξεχωριστό παραµύθι για ξεχωριστούς αναγνώστες.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Ποιος φοβάται τα μικρόβια; Οι μαμάδες σίγουρα! Και οι κυρίες στο σχολείο σίγουρα! Όλο για μικρόβια μιλάνε! Και καμιά φορά τα φοβούνται και τα παιδιά... γιατί τα αρρωσταίνουν. Το βιβλίο αυτό έρχεται να απενοχοποιήσει το ρόλο των μικροβίων και να μας εξηγήσει με απλό και κατανοητό τρόπο ότι τα μικρόβια δεν μας κάνουν μόνο κακό. Αποτελούν κομμάτι της ισορροπίας της φύσης και τα χρειαζόμαστε για να παραμένουμε... υγιείς.

Σας μπερδέψαμε; Οι απαντήσεις βρίσκονται όλες στο βιβλίο του Αναπληρωτή Καθηγητή Παιδιατρικής Παναγιώτη Σπυρίδη και της δηµοσιογράφου και συγγραφέα Κατερίνας Μανανεδάκη.

Η ευρυματική εικονογράφηση της Σάντρας Ελευθερίου μας προκαλεί σχεδόν να... συμπαθήσουμε αυτά τα μικροσκοπικά όντα!

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να βρούμε πληροφορίες στο διαδίκτυο για τα μικρόβια

Να βρούμε πληροφορίες στο διαδίκτυο για τα εμβόλια

Να καλέσουμε στην ταξη μας ένα γιατρό να συζητήσουμε για τα μικρόβια

Να φτιάξουμε ένα κατάλογο με τους 12 τρόπους που μας προτείνει το βιβλίο για να μην αρρωσταίνουμε να τον εικονογραφήσουμε και να τον αναρτήσουμε στην τάξη μας ή στο δωμάτιό μας

Να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο σημείο της ιστορίας

Να ζωγραφίσουμε τα μικρόβια όπως τα φανταζόμαστε

Να δώσουμε κι εμείς ονόματα στα διάφορα μικρόβια που μας αρρωσταίνουν

Να χρησιμοποιήσουμε το βιβλίο ως αφορμή για συζήτηση για τις αρρώστιες 

Να φτιάξουμε μια γωνιά στην τάξη μας με θέμα τα μικρόβια και τις αρρώστιες 

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap