interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣΈνα εγχείρημα «τολμηρό» και παράδοξο θα σκεφτούν ίσως αρκετοί όταν το παραπάνω ερώτημα απευθυνθεί  όχι σε παιδαγωγούς ενός Γενικού σχολείου, αλλά σε ειδικούς παιδαγωγούς ενός Ειδικού σχολείου. «Τι έχουν να πάρουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες από μια επίσκεψη σε ένα μουσείο;», «Τίποτα δεν θα καταλάβουν», «Πως θα τα ελέγξουμε εντός του χώρου του μουσείου;», «Θα είναι πολύ βαρετό για τα παιδιά». Αυτές οι απαντήσεις είναι πολύ πιθανόν να δοθούν, κάποιες πιθανόν αντανακλούν τα δικά μας συναισθήματα για τον χώρο του μουσείου, έτσι όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί από τις προσωπικές μας εμπειρίες και τα βιώματα. Κάποιες πάλι ίσως από τις παραπάνω απαντήσεις αποτελούν γέννημα της άγνοιας και του φόβου μας.
Όμως ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να αγωνιζόμαστε για να ξεπερνάμε τα προσωπικά μας δεσμά, δεσμά φόβου, άγνοιας, προκατάληψης. Έχουμε επιλέξει να αποτελούμε κοινωνούς των μαθητών μας με τον κόσμο που τα περιβάλει, ας μην τα περιορίσουμε λοιπόν εντός των τειχών του σχολείου και της τυπικής μάθησης, ας τολμήσουμε να διαρρήξουμε τα τείχη και να σπάσουμε τα φράγματα, ας τολμήσουμε μια εναλλακτική μέρα μάθησης στο μουσείο..
Γιατί να πάμε στο μουσείο; Τι έχουν να κερδίσουν τα παιδιά μας με ειδικές ανάγκες από μια επίσκεψη στο μουσείο; Ποια είναι τα βήματα σχεδιασμού και προγραμματισμού μιας επίσκεψης σ’ένα μουσείο από ΑμεΑ; Πώς θα αντλήσει ο εκπαιδευτικός πρακτικές οδηγίες πριν από την επίσκεψη; Τι είναι τα μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα; Πώς θα ενημερωθεί ο εκπαιδευτικός για το περιεχόμενο της επίσκεψης; Πώς θα προετοιμάσει ο εκπαιδευτικός τους μαθητές του για την επίσκεψη; Τι είδους δραστηριότητες θα μπορούσαν να ακολουθήσουν έπειτα από την επίσκεψη σ’ένα μουσείο;
Στα προαναφερθέντα ερωτήματα θα επιχειρήσει να δώσει απαντήσεις το παρόν άρθρο, στόχος του οποίου είναι να απαλείψει τον φόβο μιας επικείμενης επίσκεψης σε ένα μουσείο και να παρωθήσει εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής να τολμήσουν να σκεφτούν διαφορετικά και να επιλέξουν να βιώσουν μια μουσειακή εμπειρία με τους μαθητές τους.

«Κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να συμμετέχει ελεύθερα και να απολαμβάνει την καλλιτεχνική και πολιτιστική ζωή της κοινότητας» (United Nations,2007:10)

Γιατί να πάμε στο μουσείο; Τι έχουν να κερδίσουν τα παιδιά μας με ειδικές ανάγκες από μια επίσκεψη;
Το σύγχρονο μουσείο αποτελεί έναν χώρο με έντονο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα που προωθεί και διευκολύνει την σύναψη σχέσεων μεταξύ διαφορετικών ομάδων και ατόμων, προσφέροντας έναν χώρο χαλάρωσης, ψυχαγωγίας, μάθησης και αποδοχής του διαφορετικού (Ρούπα,2014,σελ.25). Τα οφέλη όσο αφορά τα ΑμεΑ μέσα από την σχέση τους με το μουσείο και την συμμετοχή τους στα προγράμματα που υλοποιεί το μουσείο ποικίλουν. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε τα εξής παρακάτω (Πικοπούλου –Τσολάκη, Γλύτση, 2002, σελ.241):
•    Τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται, αφού κατά κανόνα λειτουργούν σε ομάδες
•    Υποχωρεί το αίσθημα της κοινωνικής απομόνωσης που μπορεί να νιώθουν, το μουσείο λειτουργεί ως ένα μέσο κοινωνικοποίησης των ΑμεΑ
•    Δημιουργείται στα παιδιά ένα αίσθημα ψυχικής πληρότητας και ικανοποίησης
•    Ενισχύεται το αίσθημα της συλλογικότητας που ως μέλη/πολίτες ενός συνόλου χρειάζεται να διαθέτουν
•    Βελτιώνεται η αυτοπεποίθησή τους καθώς τους δίνεται η δυνατότητα να κάνουν τις δικές τους επιλογές
•    Αναπτύσσουν δυνατότητες που έως πρότινος πιθανόν να αγνοούσαν

Πρόγραμμα για ΑμεΑ στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης                    Ξενάγηση στην Ελληνική νοηματική γλώσσα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

 Πώς θα αντλήσει ο εκπαιδευτικός πρακτικές οδηγίες πριν από την επίσκεψη;
Καλό είναι ο εκπαιδευτικός να ενημερωθεί περισσότερο σχετικά με το μουσείο που θα πραγματοποιηθεί η επίσκεψη, τα περισσότερα μουσεία έχουν ιστοσελίδες που δίνουν σχετικές πληροφορίες. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς, ώστε να αντλήσετε χρήσιμες πληροφορίες για την επίσκεψή σας και πιθανόν για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και τον τρόπο διεξαγωγής του, ώστε να μπορέσετε να συνεισφέρετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο κατά την υλοποίησή του. Θα είναι καλό, επίσης ο εκπαιδευτικός να παρακολουθήσει κάποιο ειδικό επιμορφωτικό σεμινάριο που προσφέρεται από ορισμένα μουσεία λίγες ημέρες πριν από τη σχολική επίσκεψη ή στην αρχή και στη μέση του σχολικού έτους.
Απαιτείται λοιπόν να υπάρχει άμεση και έγκαιρη συνεννόηση με τον τμήμα εκπαιδευτικών προγραμμάτων του μουσείου. Καλό θα ήταν οι συνοδοί-εκπαιδευτικοί πριν την επίσκεψη με τα παιδιά να επισκεφτούν μόνοι τους τον χώρο του μουσείου, προκειμένου να τον γνωρίσουν, ώστε να διαπιστώσουν αν όντως είναι προσβάσιμος και κατάλληλος για τα παιδιά. (Πλατη,2004:65-69)
Η επίσκεψη που θα προηγηθεί στο μουσείο θα δώσει την δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να συνομιλήσουν με τους μουσειοπαιδαγωγούς, να τους παρέχουν σημαντικά στοιχεία σχετικά με τους μαθητές τους, ώστε να σχεδιαστούν οι καταλληλότερες δραστηριότητες για τα παιδιά. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί θα παραλάβουν  οποιοδήποτε έντυπο υλικό, ώστε να το χρησιμοποιήσουν δημιουργικά και να προετοιμάσουν τους μαθητές τους.

Πρόγραμμα για άτομα με Νοητική υστέρηση στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Πρόγραμμα για άτομα με Νοητική υστέρηση

στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

 

Ποια είναι τα βήματα σχεδιασμού και προγραμματισμού μιας επίσκεψης σ’ένα μουσείο από ΑμεΑ;

Continue Reading

ΑΜΑΛΑΣΟΥΝΘΑ Η ΝΕΡΑΪΔΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ - ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΘΩΜΑ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΑΜΑΛΑΣΟΥΝΘΑ Η ΝΕΡΑΪΔΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ - ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΘΩΜΑ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

 

ΒΙΒΛΙΟ: ΑΜΑΛΑΣΟΥΝΘΑ Η ΝΕΡΑΪΔΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΘΩΜΑ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΤΥΛΟΥ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Η Νεράιδα της Νύχτας Αμαλασούνθα, νεράιδα της καλοσύνης, της αγάπης και της ελπίδας, έχει μεγάλη αδυναμία στα παιδιά. Τα αγαπά πολύ! Θέλει να πραγματοποιεί όλες τις επιθυμίες τους και να τα κάνει χαρούμενα. Δεν μπορεί όμως να τα συναντήσει, γιατί, σαν Νεράιδα της Νύχτας, ζει το βράδυ, όταν τα παιδιά κοιμούνται. Η Αμαλασούνθα είναι απαρηγόρητη. Τι θα γίνει όμως, όταν τελικά θα συναντήσει ένα όμορφο αγοράκι που δεν μπορεί να κοιμηθεί;  Θα πραγματοποιήσει τη μεγάλη του επιθυμία; Θα καταφέρει να το κάνει ευτυχισμένο; Και τελικά θα το κοιμήσει;
Το πιο γλυκό νανούρισμα από τη Νεράιδα της Νύχτας Αμαλασούνθα!

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Ένα γλυκό παραμύθι - νανούρισμα για όλα εκείνα τα παιδιά που φοβούνται το σκοτάδι ή που δυσκολεύονται να κοιμηθούν. Με παραμυθένεια εικονογράφηση και μια νεράιδα που μπορεί να διώξει κάθε φόβο, γιατί η Αμαλασούνθα είναι γεμάτη αγάπη, καλοσύνη και ελπίδα, δημιουργεί μια ατμόσφαιρα που θα οδηγήσει στον πιο γλυκό ύπνο γεματο από όμορφα όνειρα, τα παιδια. Ένα γλυκό και τρυφερό παραμύθι, για την αγάπη που όλοι κρύβουμε μέσα μας και που μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε πραγματικά ασφαλείς και ευτυχισμένοι!

Η ιστορία της Αμαλασούνθας ταξιδεύει σε ονειρικά μονοπάτια τα παιδιά και τα χαλαρώνει δίνοντας την ευκαιρία να ταξιδέψουν σε ένα κόσμο όπου οι νεραιδες υπάρχουν και μάλιστα τραγουδούν υπέροχα νανουρίσματα!

Συνοδεύεται από cd με την αφήγηση του παραμυθιού κι ένα όμορφο νανούρισμα σε μουσική του Γρηγόρη Πετράκου.

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να μιλήσουμε για τα όνειρα

Να μιλήσουμε για τα άσχημα όνειρα που μπορεί να βλέπουμε καμιά φορά

Να συζητήσουμε για τους φόβους που μας κυριεύουν κυρίως τη νύχτα

Να συζητήσουμε για τα θεάματα που μπορεί να βλέπουμε και να μας αναστατώνουν

Να συζητήσουμε για την έννοια της ασφάλειας και πως η αίσθηση της ασφάλειας μας κάνει να κοιμόμαστε πιο ήρεμοι

Να δημιουργήσουμε κι εμείς ένα μαγικό κουτί σαν αυτό της Αμαλασούνθας και να βάλουμε μέσα ό,τι πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσει να κοιμόμαστε πιο ήρεμοι

Να συζητήσουμε για ό,τι μας ηρεμεί και μας κάνει χαρούμενους

Continue Reading

ΤΟ ΠΑΠΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ - ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΛΑΣ

ΤΟ ΠΑΠΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ - ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΛΑΣ

 ΒΙΒΛΙΟ: ΤΟ ΠΑΠΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: JANET SAMUEL

ΣΕΙΡΑ: ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΣΑΒΒΑΛΑΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Ο Πίπης είναι ένα παπάκι ντροπαλό και φοβισμένο. Κάθε φορά που τα ζώα του αγροκτήματος του ζητούν να πει κάτι, εκείνος το βάζει στα πόδια γιατί δεν έχει τι να πει. Όμως η περιπέτεια που πέρασε στο δάσος και ο κίνδυνος που αντιμετώπισε εκεί από τις αλεπούδες τον μεταμόρφωσαν σε έναν άλλο Πίπη, ο οποίος άφησε άφωνα τα ζώα του αγροκτήματος με το κατόρθωμά του.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Μια όμορφη ιστορία για ένα ντροπαλό παπάκι που επειδή νόμισε ότι δεν είχε τι να πει προτιμούσε... να μη μιλάει καθόλου.Έτσι πολλές φορές αναγκαζόταν να κάνει πράγματα που δεν επιθυμούσε απλα και μόνο γιατί ντρεπόταν να μιλήσει... Τι γίνεται όμως όταν ξαφνικά κινδυνεύει και ο μόνος τρόπος για να σωθεί είναι να καταφέρει να μιλήσει;

Μια ιστορία για όλα εκείνα τα παιδιά που είναι ντροπαλά και δεν μιλάνε εύκολα, καθώς νιώθουν ότι οι άλλοι θα τα κοροϊδέψουν. Δεν είναι εύκολο να πείσουμε ένα παιδί που ντρέπεται να εκφραστεί, να λεει τη γνώμη του και την άποψή του. Έτσι πολλές φορές δεν γνωρίζουμε αν ό,τι κάνει το κάνει με τη θέλησή του ή απλά επειδή ντρέπεται να εκφέρει την άποψη του.

Με αφορμή την ιστορία της Γιολάντας Τσορώνη Γεωριάδη και με ανάλογες δραστηριότητες μπορούμε να "ξεκλειδώσουμε" τα παιδιά εκείνα, που η ντροπή στέκεται εμπόδιο στην έκφρασή τους.

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να συζητήσουμε για την ιστορία που διαβάσαμε

Να χαρακτηρίσουμε το παπί που δεν είχε τι να πει

Να συζητήσουμε για το συναίσθημα της ντροπής

Να συζητήσουμε για το πότε νιώθουμε ντροπή και πως την εκφράζει το σώμα μας

Να πούμε δυνατά κάτι που ντρεπόμαστε να πούμε

Να σκεφτούμε και να προτείνουμε τρόπους πως μπορεί κάποιος να ξεπεράσει την ντροπή του

Continue Reading

Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ 80 ΜΕΡΕΣ Ή ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ 80 ΜΕΡΕΣ Ή ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΙΒΛΙΟ: Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ 80 ΜΕΡΕΣ Ή ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΙΡΙΣ ΣΑΜΑΡΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Ποιος ήταν ο πλούσιος κύριος Φιλέας Φογκ, από πού κρατούσε η σκούφια του και τι δουλειά έκανε δεν ξέρουμε ακριβώς! Ξέρουμε όμως άλλα πράγματα ακριβώς. Ότι ξυπνούσε κάθε μέρα στις 8 ακριβώς, έτρωγε πρωινό στις 8:23 ακριβώς, ξυριζόταν στις 8:37 ακριβώς έφευγε από το σπίτι του στην οδό Σάβιλ Ρόου του Λονδίνου, στις 11:30 και γυρνούσε τα μεσάνυχτα στις 12:00 ακριβώς! Κι ακόμη ότι έβαλε στοίχημα να κάνει το γύρο του κόσμου σε 80 μέρες ακριβώς!
Και το κέρδισε. Και μαζί με το στοίχημα κέρδισε πολλά πολλά ακόμα!
Αγαπημένο κλασικό έργο που διασκευάζεται για πρώτη φορά για τόσο μικρά παιδιά.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Το γνωστό σε όλους βιβλίο του Ιουλίου Βερν "Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες" διασκευασμένο από τον Αντώνη Παπαθεοδούλου για μικρά παιδιά. Με  υπέροχη εικονογράφηση από την Ιριδα Σαμαρτζή που κάνει την ανάγνωση ακομη πιο απολαυστική.

Ένα από τα πιο γνωστά βιβλία παγκοσμίως με κείμενο και εικόνες, ώστε να μπορεί να διαβαστεί και από μικρότερες ηλικίες με συμπληρωματικό τίτλο "ή ποιος είναι ο πιο πλούσιος!" για να μας δώσει μια ιδέα για την αισθηση που θα μας αφήσει η ιστορία στο τέλος.

Η ιστορία του πλούσιου Φιλέα Φογκ που αφού μας ταξιδεύει σε ένα σωρό μέρη και ζουμε μαζί του τις περιπέτειές του, μας αφήνει στο τέλος να δούμε ποιος πραγματικά είναι πιο πλούσιος... Σίγουρα κάποιος με πολλές εμπειρίες και ανθρώπους να τον αγαπούν! Γιατί η ίδια η ζωή είναι ένα ταξίδι...

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να βρουμε πληροφορίες για τον Ιούλιο Βερν

Να ψαξουμε στο διαδίκτυο βίντεο, ταινίες και κινούμενα σχέδια με θέμα το βιβλίο αυτό και να τα δούμε

Να βρούμε πληροφορίες  στο διαδίκτυο και να δούμε εικόνες για τις χώρες που επισκέπτεται ο Φιλέας Φογκ

Να βρούμε πληροφορίες  στο διαδίκτυο και να δούμε εικόνες από τα μεταφορικά μέσα της εποχής εκείνης

Να σκεφτούμε και να συζητήσουμε πως θα γινόταν ένα ανάλογο ταξίδι σήμερα κι αν 80 μέρες θα ήταν αρκετές

Να φτιάξουμε μια δική μας ιστορία και να υπολογίσουμε πόσες μέρες θα χρειαζοταν κάποιος για να κάνει το ταξίδι του Φιλέα Φογκ σήμερα που έχουμε όλα αυτά τα Μέσα Μεταφοράς

Να συζητήσουμε για το ποιος είναι τελικά πιο πλούσιος κι αν ο Φιλέας Φιγκ τα κατάφερε

Να δούμε εικόνες και βίντεο από ακροβάτες

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap